لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهر تهران دی‌ماه به شورا ارائه می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران در زمان مقرر یعنی پایان دی‌ماه تقدیم شورا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لطف‌الله فروزنده صبح امروز _یکشنبه ۱۴ آذرماه _ در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص بودجه سال آینده شهرداری اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران در زمان مقرر یعنی حدود پایان دی ماه تقدیم شورا خواهد شد.

وی درباره رقم و میزان بودجه سال آینده شهرداری هم گفت: هنوز رقم بودجه مشخص نیست چرا که ابتدا باید اصلاحیه بودجه را تصویب کنیم و در مرحله بعد نهایتاً بودجه سال ۱۴۰۱ بر مبنای اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ بسته شود. جلسات با کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز هنوز برگزار نشده است چرا که باید ابتدا کار اصلاحیه انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص انتقادات شورا و شهرداری تهران درباره بودجه سال آینده کشور و حذف ردیف‌های بودجه شهرداری‌ها گفت: شهردار تهران به صورت جدی پیگیر اصلاح ردیف‌ها است، امروز نیز در جلسه هیأت دولت به این موضوع پرداخته می‌شود. در واقع شهرداری تهران به طور جدی موضوعات شورا و شهرداری را پیگیری می‌کند و در همین ارتباط جلساتی نیز برگزار شده است.

کد خبر 539852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.