وعده‌های شهردار تهران در خصوص معلولان عملی شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تلاش‌هایی برای مناسب‌سازی شهر برای افراد دارای معلولیت انجام شده است، اما هنوز به نتایج مطلوبی نرسیده بنابراین امیدواریم وعده شهردار در این خصوص به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه، ۱۴ آذرماه_ در جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه ۱۲ آذرماه روز جهانی معلولان است و در کشور ما نیز سال‌ها است به این موضوع پرداخته می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم همه دستگاه‌ها در این زمینه بر اساس وظیفه و مسئولیت خود برنامه‌های خوبی را اجرا کنند.

وی ادامه داد: در شهرداری تلاش‌هایی شده هرچند کامل نبوده و به نتایج مطلوبی نرسیده است، اما امیدواریم این تلاش‌ها تکمیل شود و به سرانجام برسد. امیدواریم به گونه‌ای در شهر پیش برویم که معلولی احساس ناراحتی در انجام فعالیت‌های روزمره خود نداشته باشد. امیدواریم وعده‌های که شهردار به مناسبت روز معلولان داده است، عملی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امروز سالگرد شهادت امیر سرتیپ نجفی است، افتخار این را داریم که فرزند بزرگوارشان همکار ما هستند، خوشبختانه از وجود چند خانواده شهید در شورا بهره‌مند هستیم.

کد خبر 539848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.