بازی با مس رفسنجان شش امتیازی است

سرمربی ذوب آهن گفت:کسب سه امتیاز بازی فردا برای تیم ما اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر بتوانیم به هدف مان که گرفتن سه امتیاز است برسیم می‌توانیم در جدول بالای مس رفسنجان قرار بگیریم. در واقع این دیدار برایمان شش امتیازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان، اظهار کرد: کسب سه امتیاز بازی فردا برای تیم ما اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر بتوانیم به هدف خود که گرفتن سه امتیاز است برسیم می‌توانیم در جدول بالای مس رفسنجان قرار بگیریم. در واقع این دیدار برایمان شش امتیازی است. بازیکنان‌مان را کاملاً توجیه کرده‌ایم که در چه شرایطی هستند.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه فاصله بازی‌ها کم بوده تمرینات نسبتاً خوبی را گذرانده‌ایم. مقداری کارهای تاکتیکی انجام داده‌ایم. امیدوارم بازیکنانم با تمرکز بالا کار کنند و اشتباه را به حداقل برسانیم و البته از اشتباهات حریف استفاده کنیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص تیم حریف، افزود: با تیم خوبی بازی داریم. سال گذشته مس رفسنجان عملکرد مناسبی داشت. در بین فصل نیز تیم شأن خیلی خوب تقویت شده و در واقع سرمایه گذاری خوبی از سوی تیم مس رفسنجان انجام شده است. به هر حال لازمه بازی در لیگ برتر این است که از نظر مالی شرایط خیلی خوبی را داشته باشید تا بتوانید برای کسب سهمیه یا قهرمانی رقابت کنید.

وی تصریح کرد: خدا را شاکرم که شرایط خوبی داریم. درست است که بودجه محدود است اما ساختار بسیار قوی را داریم و باشگاه ذوب آهن در این مسئله دغدغه‌ای برایمان نگذاشته و تمام تمرکزمان روی مسائل فنی است. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب دیدار فردا را به خوبی پشت سر بگذاریم و سه امتیاز آن را کسب کنیم.

کد خبر 539786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.