سپاهان فراتر از ایران است / بابت این دیدار به فوتبال تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بابت این بازی جذاب و تاکتیکی به فوتبال ایران و همچنین هر دو تیم تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از پیروزی پرگل مقابل سپاهان اظهار کرد: بازیکنانم را بابت ارائه یک فوتبال مردانه و عاشقانه ستایش می‌کنم و هرچه در توان داشتند را برای این پیروزی در زمین گذاشتند، امیدواریم این روند خوب‌مان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط تیمش در این دیدار، افزود: سپاهان را آنالیز کرده بودیم و تا جایی که توانستیم ارتباط خط هافبک و مهاجمان سپاهان را قطع و کناره‌های زمین را تا حدودی کنترل کردیم، برخی فرصت‌هایمان تبدیل به گل نشد اما بچه‌ها دستورات تاکتیکی را به‌خوبی انجام دادند. در کل بابت این دیدار تاکتیکی به فوتبال ایران تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر خاطرنشان کرد: سپاهان بهترین تیم آسیا و فراتر از ایران است، به این نتیجه نگاه نکنید. فوتبال فراز و نشیب زیاد دارد و حتی اگر پنالتی سپاهان گل می‌شد شاید نتیجه برعکس رقم می‌خورد.

وی با اشاره به بودجه کم تیم گل‌گهر، خواهان فاش شدن قرارداد تیم‌ها شد و تصریح کرد: از سازمان لیگ می‌خواهم قرارداد همه تیم‌ها از جمله گل گهر را اعلام کند و تصاویر آن‌را به رسانه‌ها بدهند که همه بدانند ما با یک بودجه معمولی و کمتر از خیلی از تیم‌ها این فوتبال خوب را بازی می‌کنیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

کد خبر 539781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.