توضیحات شهرداری گرگان در خصوص برگزاری جشنواره پاییز هزار رنگ

شهرداری گرگان نسبت به حواشی ایجاد شده در خصوص برگزاری جشنواره پاییز هزار رنگ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، متن این توضیحات به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با سلام و تحیات الهی

"بدین وسیله از حضور و استقبال پرشور شهروندان شریف گرگان از جشنواره پاییز هزار رنگ که با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی هر چه بهتر از ظرفیت‌های گردشگری شهر زیبای گرگان برگزار گردید مراتب سپاسگزاری به عمل می‌آید.

شهرداری گرگان با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و اخذ مجوز لازم تمام تلاش و توان خود را به کار گرفت که بتواند برنامه‌هایی را در خور شأن مردم عزیز اجرایی نماید تا ضمن ایجاد فضایی مناسب، لحظاتی با نشاط را برای شهروندان مهیا نماید.

قطعاً برگزاری این جشنواره با این سطح گسترده از استقبال شهروندان محترم نواقص و اشکالاتی دارد که با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده مردم و اصحاب رسانه نسبت به اصلاح و برنامه‌ریزی بهتر اقدام خواهد شد.

شایسته است در خصوص انتشار تصاویری که بر خلاف شئون و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در فضای مجازی منتشر گردید توضیح ارائه گردد که این حرکات ورزشی که توسط ورزشکاران بانو متأسفانه بدون هماهنگی و اطلاع دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی جشنواره به صورت خودجوش و خارج از زمان رسمی اجرای جشن انجام شده که موجب رنجش و تالم خاطر شهروندان مؤمن و انقلابی شهر گرگان گردیده است، شهرداری گرگان مراتب عذرخواهی را اعلام می‌دارد.

در پایان از همراهی همیشگی مردم شریف که در تمامی مناسبت‌های مذهبی ملی و حماسی از جمله هفته فرهنگی گرگان بزرگداشت ۵ آذر روز ملی گرگان و… در صحنه حاضر هستند و با این مجموعه همراهی دارند قدردانی به عمل می‌آید.

امید است در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولیعصر (عج) در راستای خدمت به شهروندان فهیم و مؤمن گرگان و کسب رضایت آنان بیش از گذشته تلاش کرده و از هیچ کوششی فروگذاری ننماییم‌. "

کد خبر 539777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.