اختلاف بین قوانین و دستور العمل‌ها نباید مانعی برای پیشرفت جامعه شود

نماینده کفیل مردم در بخش کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: اختلاف بین قوانین و دستور العمل‌ها نباید مانعی برای پیشرفت جامعه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جواد نائینی، در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان که در مسجد صاحب الزمان (عج) برزک تشکیل شد، با اشاره به اهمیت وحدت در منطقه کاشان، اظهار کرد: وحدت خوبی در منطقه حاکم شده و این وحدت قابل تقدیر است و سبب پیشرفت منطقه در طراز استانی خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئولان اختلاف سلایق را با خود حل کنند و نگذارند اختلاف بین قوانین و دستورالعمل‌ها اختیارات آنان را بگیرد و موجب عدم پیشرفت شهرستان شود.

نماینده کفیل مردم در بخش کاشان و آران و بیدگل در مجلس افزود: مقام معظم رهبری یکی از شجاعت‌های مسئولان را ریسک پذیری و پیشرفت آنان می‌داند که امیدواریم با الهام گرفتن این سخن ایشان به دنبال حل مشکلات مردمی باشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت تأمین امنیت غذایی مجموعه‌هایی که در حوزه وزارت جهاد کشاورزی است به صورت ویژه پیگیری می‌شود و به همین ترتیب بقیه موارد در حوزه‌های دیگر را نیز پیگیر و درصدد برطرف کردن مشکلات آن خواهیم بود.

نائینی گفت: از مسئولان و روابط عمومی‌ها می‌خواهم با مردم به خوبی رفتار کنند و تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند، بپذیریم که دولت عوض شده و مشکلات فشار بیشتری روی ما گذاشته شده است، پس باید با استقامت بیشتر این بحران را نیز پشت سر بگذاریم.

کد خبر 539769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.