عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ آذرماه

در این بسته خبری از هوشمندسازی شهر بوشهر تا سرانه تولید زباله در شهرکرد و اولویت مهم‌ مدیریت شهری بیرجند را بخوانید.

‌گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تولید سالانه ۴۸ هزار تن زباله در شهرکرد

داوود مؤمنی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد با اشاره به تولید روزانه ۱۳۲ تن زباله در مرکز استان گفت: سالانه ۴۸ هزار تن انواع زباله در مرکز چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود.

بوشهر، شهر هوشمند می‌شود

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه پروژه شهر هوشمند بوشهر به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت دار در شهرداری این بندر دنبال می‌شود، اظهار کرد: طرح هوشمندسازی یکی از برنامه‌هایی است که در شورای اسلامی شهر بوشهر اعلام شده و به عنوان برنامه‌های هدف شهرداری بندر بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

ابریشمی راد، شهردار شاهین شهر شد

بهرام نوری، مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر با اعلام این خبر گفت: در جلسه رسمی شورای اسلامی شاهین شهر سعید ابریشمی راد به عنوان شهردار شاهین شهر انتخاب شد.

سرانه فضای سبز شهری رودسر

رضا شعبان زاده، مسئول واحد فضای سبز شهرداری رودسر با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز شهری برای هر شهروند رودسری ۹.۷۳ مترمربع و مجموع فضای سبز بیش از ۳۷ هکتار است، گفت: آبیاری فضای سبز کمربندی رودسر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع با به‌کارگیری تانکر آبپاش انجام می‌شود.

رعایت مناسب سازی، شرط صدور پایان کار ساختمان‌های عمومی قزوین

کیومرث فدایی فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: صدور پایان کار ساختمان‌های عمومی قزوین منوط به رعایت دستورالعمل‌ها و استانداردهای مناسب سازی آنها برای دسترسی آسیب‌مندان، ناتوانان جسمی و سالمندان است.

اجرای قانون حمایت از معلولان، در اولویت مدیریت شهری بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند با اجرای قانون جامع حمایت از معلولان در اولویت مدیریت شهری است، اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری قانون جامع حمایت از معلولان را اجرایی می‌کنیم و در این راستا هیچ پایان کار ساختمان خصوصاً ساختمان‌های عمومی بدون رعایت قانون جامع حمایت از معلولان از سوی شهرداری صادر نخواهد شد.

روکش آسفالت بلوار زیتون قدس

در تداوم طرح جامع ساماندهی معابر، عملیات زیرسازی و روکش آسفالت بخشی از بلوار زیتون توسط دفتر فنی شهرداری قدس اجرایی شد.

انتخاب مشاور شهردار ساری

جواد طالبی، شهردار ساری در حکمی مشاورعالی خود در امور فنی و شهرسازی را منصوب کرد.

اجرای طرح پاکسازی و لایروبی انهار سمنان

مجتبی ذوالفقاری، معاون خدمات شهری منطقه یک سمنان گفت: طرح پاکسازی و لایروبی انهار رو باز و رو بسته در سطح منطقه یک شهری سمنان به اجرا در آمد.

کد خبر 539765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.