استقلال صفر _ پرسپولیس صفر/ تساوی کسل‌کننده پرادعاها

دربی رفت لیگ بیست و یکم گلی را در بر نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخابی‌های پایتخت از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه امروز - ۱۳ آذر ماه - در شهرآورد نود و هفتم به مصاف هم رفته‌اند که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

هفته هشتم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: -

اخطار: کمال کامیابی‌نیا (دقیقه ۲۴ -از پرسپولیس) - مهدی ترابی (دقیقه ۶۳- از پرسپولیس) -کوین یامگا (دقیقه ۶۸- از استقلال) - امید عالیشاه (دقیقه ۷۲- از پرسپولیس) - یحیی گل‌محمدی (دقیقه ۷۳- از پرسپولیس) - آرش رضاوند (دقیقه ۷۶- از استقلال) - سعید آقایی (دقیقه ۲+۹۰- از پرسپولیس) - محمد حسین مرادمند (۳+۹۰- از استقلال)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: حامد لک، سعید آقایی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه (دقیقه ۱+۹۰- حام پاکدل)، عیسی آل کثیر (دقیقه ۷۸- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

استقلال تهران: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی (دقیقه ۷۴- آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری (دقیقه ۶۷- زبیر نیک نفس)، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده، رودی ژستد (دقیقه ۸۹- امیر ارسلان مطهری)

سرمربی: فرهاد مجیدی

داور: موعود بنیادی‌فر

شرح بازی:

شاگردان مجیدی بازی را تهاجمی استارت زدند اما سرخ‌ها هم بیکار ننشستند و پاسخ بازی رو به جلو حریف را دادند. پرسپولیسی‌ها در ادامه توپ و میدان را از آن خود کردند. تب و تاب تند این دیدار خیلی زود فروکش کرد و اواسط نیمه اول دیگر تیم‌ها کمتر حاضر به ریسک بودند.

پرسپولیس نیمه دوم را بهتر شروع کرد و دقایق اول روی دروازه استقلال فشار آورد. آبی‌پوشان هم کمی جلوتر آمدند ولی باز هم شاگردان گل محمدی تیم برتر میدان بودند و حلقه محاصره را هر لحظه تنگ‌تر می‌کردند. همانند نیمه نخست بازی پس از دقایقی فروکش کرد تا این تقابل سرد، بدون عبور توپی از خط دروازه‌ها به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲- ضربه سر یامگا با فاصله از بالا دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۷- سانتر مهدی شیری روی سر امیری نشست اما ضربه سر او در چهارچوب نبود.

دقیقه ۵۱- پاس سعید آقایی با کات بک مهدی ترابی از چپ همراه بود. توپ در ادامه به امیری در محوطه جریمه رسید اما ضربه او با تکل مدافعان استقلال بلاک شد.

نکات ویژه:

* استقلالی‌ها پس از تلاش‌های فراوان مدیرعامل خود توانستند برای این مسابقه تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی را به دست بگیرند. با این حال تعداد فراوان، شلوغ و چینش بدسلیقه تبلیغات کاملاً توی ذوق می‌زند.

* در دقیقه ۱۴ این دیدار حسین زاده روی یک پاس عمقی در موقعیت تک به تک به توپ رسید که داور صحنه را آفساید تشخیص داد. بازی تا دقایقی تحت تأثیر این صحنه قرار داشت و فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال به تصمیم داور معترض بودند. مجیدی به داور گفت "اگر آفساید بود من مربی گری را کنار می‌گذارم. "

* در دقایق پایانی پاس زمینی و باس سرعت برای ژستد از میان پاهای این مهاجم گذشت و او نقش بر زمین شد. استقلالی‌ها معتقد بودند دفاع پرسپولیس او را شارژ کرده و موجب سرنگون شدن شده است.

کد خبر 539761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.