معضل ترافیک پل فولاد رفع می‌شود

شهردار اهواز در بازدید از پل فولاد گفت: لازم است با همراهی و همفکری مشکل ترافیک سنگین پل فولاد رفع شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، رضا امینی در حاشیه بازدید از پل فولاد اظهار کرد: با توجه به سرقت و مشکلات پیش آمده برای پل فولاد لازم بود از نزدیک در محل حاضر شده و بازدیدی داشته باشم.

وی افزود: هر چند از نظر تقسیمات کشوری و محدوده بندی بین شهرها، پل فولاد خارج از محدوده مصوب اهواز و در محدوده شهرستان کارون است و بر اساس قانون شهرداری اهواز اجازه ورود به این محدوده را ندارد، اما به جهت همکاری با شهرداری کارون و نیز مدیریت دغدغه‌مند استان، در محل حاضر شدیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر مشکل را برطرف کنیم.

شهردار اهواز ادامه داد: بار ترافیکی ناشی از انسداد پل فولاد بر روی معابر اصلی اهواز به ویژه جاده‌های ساحلی افتاده و گاهاً ترافیک سنگینی شده است. از این رو در تلاشیم با تمهیداتی معضل را به حداقل برسانیم.

وی تاکید کرد: در هر صورت همه ما مسئولان شهری و استانی در برابر جان و مال شهروندان مسئول هستیم و باید با همکاری و همفکری سریع‌تر مشکل را برطرف کنیم.

امینی با اشاره به خسارت‌های وارد شده به پل تصریح کرد: بر اثر سرقت انجام شده، بخش‌هایی از پل در سطح و در سازه‌های پایین دچار عوارضی شده و نیاز به تعمیر و بهسازی دارد.

وی توضیح داد: پس از بهسازی و تعمیرات پل فولاد، تمهیدات لازم به منظور حفاظت از پل فولاد صورت گیرد.

کد خبر 539741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.