برپایی نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی

نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی با نمایش یک هزار و ۳۰۰ اثر مکتوب در حسینیه فاطمه الزهرا (س) واقع در پادگان ولیعصر (عج) تهران برپا شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی به مناسبت هفته انقلاب اسلامی و به مناسبت سالروز سخنرانی تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورخ ۱۲ آذر سال ۱۳۷۹ از ۱۲ تا ۱۸ آذر در حسینیه فاطمه الزهرا (س) واقع در پادگان ولیعصر تهران برپا شد.

این نمایشگاه با مشارکت ۳۰ مجموعه از دستگاه‌های فرهنگی و لشکری و مؤسسات حوزوی برپا شده و مجموعه‌ای از آثار مربوط به رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل یک هزار و ۳۰۰ کتاب، جزوه و آثار پژوهشی با موضوع انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

پروژه‌های پژوهشی، کتب تألیفی و تحلیلی، تابلوهای نمایشگاهی، دوره‌ها و متون آموزشی، محصولات هنری و چند رسانه‌ای، وب‌گاه، گروه و کانال مجازی و نشریات از آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه است.

مجموعه ۱۰ جلدی مکتب انقلاب اسلامی در موضوع تبیین و عملیاتی کردن اندیشه‌های راهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از آثار ویژه این نمایشگاه است که در معرض دید عموم قرار گرفته است.

برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور صاحبنظران و اندیشمندان با موضوعات اضلاع و ابعاد مکتب انقلاب اسلامی، بایسته‌های فهم و تبیین و گفتمان‌سازی اندیشه رهبری، چرایی و چگونگی پرداختن به نیازهای انقلاب، نقشه راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی، آسیب شناسی مواجه مسئولان و نخبگان و انقلابیون با رهنمودهای رهبری، نسبت مکتب انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم، جایگاه اقتصاد مقاومتی در مکتب انقلاب اسلامی، چرایی و چگونگی گفتمان سازی تدابیر و مطالبات رهبری از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

کد خبر 539691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.