شیراز، نخستین میزبان اکران ویژه "بندر بند"

منیژه حکمت، کارگردان و تهیه کننده سینما، در صفحه شخصی خود از نخستین اکران ویژه فیلم "بندر بند" با حضور عوامل این فیلم در شیراز خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منیژه حکمت با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"شیراز، نخستین میزبان اکران ویژه "بندر بند" با حضور عوامل فیلم خواهد بود. دوشنبه و سه شنبه، ۱۵ و ١۶ آذر ١۴٠٠، پردیس سینمایی شهر هنر آفتاب و پردیس سینمایی گلستان شیراز میزبان عوامل و کارگردان فیلم بندر بند خواهند بود و سجاد افشاریان مهمان ویژه این برنامه است.

فیلم بندر بند به کارگردانی منیژه حکمت، درباره و در کشاکش سیل سال ٩٨ در جنوب ایران ساخته شده است. شیراز اولین شهری بود که در جریان سیل سال ٩٨ صدمه دید.

در فیلم داستانی بندر بند که به شکلی جدی، تصاویر مستندی از آن سیل را در خود جا داده، فرهاد فزونی با عنوان کارگردان هنری، طراح صحنه و طراح گرافیک، رضا کولغانی، امیر حسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی به‌عنوان بازیگر، سجاد آروند مدیر فیلمبرداری، فرشاد فزونی آهنگساز، ندا نصر طراح لباس، محمد حسین کاوه صدابردار، نوید توحیدی تدوینگر، آرش قاسمی طراح صدا و جعفر عروجی به‌عنوان مدیر تولید در کنار منیژه حکمت حضور داشتند.

فیلم بندر بند در جشنواره‌های متعددی به نمایش در آمده و جایزه بهترین فیلم جشنواره کلکته و جایزه نتپک، جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو و همچنین تقدیرنامه بهترین فیلم جشنواره باتومی را دریافت کرده است."

کد خبر 539666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.