۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
ریزش شدید بازار رمز ارزها

الگوی نمودار تغیر کرده و سطح داینامیک کف شکسته شد، پیش بینی می‌شود روند نزولی بیت کوین و سپس به دنبال آن بازار رمز ارزها ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _پنجشنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بیت‌کوین ۴۷ هزار و ۸۸۶ دلار

·:ETHرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین اتریوم سه هزار و ۹۰۸ دلار

· BNBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بایننس‌کوین ۵۴۱ دلار و ۹۰ سنت

· ADAرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین کاردانو یک دلار و ۳۲ سنت

· DOGEرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین دوج‌کوین ۱۶ سنت

· XRPرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین ریپل ۷۳ سنت

· DOTرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین پولکادات ۲۷ دلار و ۸۵ سنت

· SOLرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین سولنا ۱۹۰ دلار و ۹۴ سنت

· SHIBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار

· Avalancheکاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین: اوالانچ ۹۳ دلار و ۷۹ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین، یو اس دی کوین(Usd coin)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین و بایننس یواس‌دی (Binance usd)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

ریزش شدید بازار رمز ارزها

ریزش شدید بازار رمز ارزها تحلیل تکنیکال بیت کوین

ریزش شدید بازار رمز ارزها

الگوی نمودار تغیر کرده و سطح داینامیک کف شکسته شد، پیش بینی می‌شود روند نزولی بیت کوین و سپس به دنبال آن بازار رمز ارزها ادامه یابد.

به علت از دست دادن حمایت کف پیش بینی می‌شود روند نزولی تداوم داشته باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

ریزش شدید بازار رمز ارزها شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۲۵ واحد

ریزش شدید بازار رمز ارزها

ریزش شدید بازار رمز ارزها اخبار مهم

وزیر خزانه‌داری آمریکا می‌گوید دلار دیجیتال نیاز به اجماع گسترده بین مقامات دارد

جانت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه داری ایالات متحده، نظرات خود را در مورد پتانسیل دلار دیجیتال ارائه کرده است، اما در مورد نتیجه‌گیری در این مرحله از رسیدگی مردد است. یلن روز پنجشنبه گفت که نظری در مورد اینکه آیا فدرال رزرو باید نسخه دیجیتالی دلار را ایجاد کند یا خیر، شکل نگرفته است، اما چنین اقدامی مستلزم اجماع گسترده در میان کنگره، بانک مرکزی ایالات متحده و کاخ سفید است.

این سخن به دنبال گزارش‌های اخیر در فدرال رزرو است و در حال حاضر در حال تحقیق در مورد اینکه آیا نسخه الکترونیکی دلار می‌تواند مفید باشد یا خیر. یلن گفت که هم مزایا و هم معایب دلار دیجیتال را می‌بیند. اگرچه او در مورد اجرای آن فکر می‌کند، او احساس می‌کند قبل از رسیدن به هر پاسخ قطعی باید تحقیقات بیشتری انجام شود.

به گفته یلن، مزایای یک ارز دیجیتال بانک مرکزی، از جمله اثرات آن بر مؤسسات بانکی، نیاز به مطالعه بیشتر دارد.

در مقابل، لائل برینارد (Lael Brainard)، رئیس فدرال رزرو، که پرزیدنت بایدن او را به عنوان نایب رئیس بانک مرکزی ایالات متحده انتخاب کرده است، خواستار فوریت در ایجاد دلار دیجیتال شده است. او پیشنهاد کرد که وقتی چین و سایر کشورها در حال توسعه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی خود هستند که او آن را رقابتی برای رسیدن به بالاترین سطح می‌داند، نمی‌تواند تصور کند که ارزهای دیجیتال نداشته باشد. یلن گفت که فدرال رزرو در حال کار بر روی مطالعه‌ای در مورد این موضوع است و به زودی در دسترس خواهد بود، و آنها می‌دانند که قبل از اینکه آنها بتوانند به جلو حرکت کنند، باید توافق گسترده‌ای بین مقامات انجام شود. “این تصمیمی است که مهم است و نیاز به اجماع دارد. فوایدی وجود دارد، اما هزینه‌های معناداری نیز دارد.”

همانطور که کوین تلگراف در ماه سپتامبر (شهریور) گزارش داد، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که نیازی نیست بانک مرکزی در برنامه‌های توسعه ارز دیجیتال خود عجله کند. با وجود اینکه چندین بانک مرکزی CBDC های خود را ایجاد کردند، پاول گفت که فدرال رزرو برای پذیرش این جنبش عجله ندارد.

شیبا اینو ۱۲ درصد از تسلط خود را در میان آدرس‌های نهنگ‌ها از دست می‌دهد

میم توکن Shiba Inu در حال از دست دادن بخش عمده‌ای از تسلط خود در بین هزار کیف پول بزرگ اتریوم است. این روند پس از آن تشدید شد که شیبا ۱۲ درصد از ارزش بازار خود را به دلیل برگشت محلی از دست داد.

در حالی که صنعت GameFi از روند صعودی در بازار پیشی می‌گیرد، میم کوین‌ها و توکن‌هایی مانند Shiba Inu در حال وارد شدن به فاز رِنجِ طولانی‌مدت یا حتی روند نزولی هستند که منجر به از دست دادن سرمایه و ارزش بازار می‌شود. تسلط در میان دارایی‌های مختلف معمولاً می‌تواند یک شاخصِ روند در نظر گرفته شود. با کاهش درصد تسلط، نهنگ‌ها معمولاً وجوه خود را به دارایی‌های مختلف باز توزیع می‌کنند. از آنجایی که بازار در حال حاضر به سمت توکن های GameFi و Metaverse متمایل است، نهنگ‌ها سرمایه خود را به این حوزه‌ها منتقل می‌کنند.

با وجود اینکه درصد دارایی شیبا اینو از حدود ۲۰ درصد به هشت درصد کاهش یافته است، ارزش دلاری همه موجودی‌ها همچنان در حدود ۲ میلیارد دلار باقی مانده است و با کاهش ۱۰ درصدی مواجه است که بیشتر ناشی از افت قیمت SHIB است نهنگ‌ها به احتمال زیاد مقدار مشابهی از تو کن‌ها را هولد می‌کنند، اما در عین حال پوزیشن خود را به میزان قابل توجهی افزایش نمی‌دهند. این می‌تواند به عملکرد سوال برانگیز توکن در بازار ارزهای دیجیتال مرتبط باشد. با توجه به مجموع دارایی‌ها، نهنگ‌ها در حال حاضر اکثراً «توکن‌های دیگری» دارند که آلتکوین‌های کوچک‌تر و توکن‌هایی با سرمایه نسبتاً کم هستند که قابل ردیابی نیستند.

تغییر بازی‌های NFT با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، توسط اکوسیستمOrama !

اوراما (Orama)، یک اکوسیستم غیرمتمرکز NFT بر اساس ابزارهای هوش مصنوعی، معماری محصولات کلکسیونی دیجیتال مدرن را معرفی می‌کند.

آوردن ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی به بخش NFT: اوراما چیست؟

استارت‌آپ بلاک‌چین Orama که در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) راه‌اندازی شد، اکوسیستمی از محصولات هنر دیجیتال را نشان می‌دهد که بر روی آوردن شیوه‌های هوش مصنوعی به بخش توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT)، متمرکز است.

اوراما در هسته خود، بازاری برای توکن های غیرقابل تعویض است که با کمک ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی ایجاد شده است. بنابراین، بخش خوبی از NFT ها در اوراما به صورت کاملاً خودکار ایجاد می‌شوند.

همچنین، ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند توسط هنرمندان دیجیتال برای بهبود نقاشی‌های خود استفاده شوند. حتی علاقه مندان به NFT بدون تخصص می‌توانند اولین NFT های خود را با کمک هوش مصنوعی ایجاد کنند. برای ایجاد نقاشی‌های با کیفیت بالا و منحصر به فرد، اوراما از ترکیبی پیشرفته از فناوری‌ها، از جمله GAN (شبکه متخاصم مولد) و CAN (شبکه متخاصم خلاق) استفاده می‌کند.

برتری اوراما با یک کتابخانه مرجع بزرگ داخلی تقویت می‌شود. همچنین، این تنها پلتفرم NFT است که هوش مصنوعی در آن به طور یکپارچه با بلاک چین تعامل دارد. NFT های ساخته شده توسط اوراما را می‌توان در زنجیره خود اوراما یا از طریق ابزارهای زنجیره‌ای متقابل ذخیره و منتقل کرد، اوراما در حال توسعه تعدادی از برنامه‌های کاربردی مانند اوراما استودیو (Orama Studios)، اوراما نکسوس Orama Nexus، اوراما بازار (Orama Bazaar) و اوراما کانواس (Orama Canvas) است که محبوب ترین آنهاست.

Orama Canvas یک چارچوب آماتور پسند است که به علاقه مندان رمز ارز اجازه می‌دهد تا هنرهای دیجیتال ایجاد کنند. این دستگاه از اوراما پشتیبانی می‌کند و ۱۰۰ درصد با سایر عناصر اکوسیستم خود همکاری دارد.

همچنین، اوراما دارای یک بازار زنجیره‌ای متقابل باز برای توکن های غیر قابل تعویض از بلاک چین‌های مختلف، یک استودیوی تولید بازی و یک برند مد با الهام از اوراما می‌باشد، از زمان راه‌اندازی، اوراما به تعدادی نقاط عطف حیاتی در مسیر خود برای پذیرش گسترده در حوزه Web3 دست یافت. یعنی در چند هفته گذشته، نمونه‌های اولیه قابل اجرا را برای همه ابزارهای اکوسیستم خود منتشر و آزمایش کرده، آنها را در بلاک چین مستقر کرده و حداقل محصول قابل دوام خود را به پایان رسانده است.

برای اولین ماه سال ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰)، این پروژه، نقشه راه بلندپروازانه ای را برای حجم کاری فنی، تبلیغاتی و بازاریابی به اشتراک می‌گذارد. اوراما قصد دارد فروش توکن عمومی چند مرحله‌ای توکن ORM خود را راه‌اندازی کند که یک ابزار اصلی و دارایی حاکمیتی کل اکوسیستم است. سپس، تیم پروژه می‌خواهد توسعه محرک خود را تسریع کند و چند بلاک چین جدید را در ساختار زنجیره‌ای متقابل خود ادغام کند. همچنین، همه عناصر Orama MVP در محیط بلاک چین اصلی مستقر خواهند شد.

ریزش شدید بازار رمز ارزها نقشه بازار رمز ارزها

ریزش شدید بازار رمز ارزها

کد خبر 539658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.