احیای بازار رمز ارزها پس از یک ریزش سنگین

بازار رمز ارزها همچنان پرریسک است و احتمال تداوم و روند نزولی آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه، ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بیت‌کوین ۴۹ هزار و ۵۳۰ دلار

·:ETHرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین اتریوم چهار هزار و ۲۲۶ دلار

· BNBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بایننس‌کوین ۵۷۳ دلار و ۳۵ سنت

· ADAرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین کاردانو یک دلار و ۳۹ سنت

· DOGEرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین دوج‌کوین ۱۷ سنت

· XRPرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین ریپل ۸۴ سنت

· DOTرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین پولکادات ۲۸ دلار و ۶۳ سنت

· SOLرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین سولنا ۲۰۱ دلار و ۵۰ سنت

· SHIBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۳۷ دلار

· Avalancheکاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین: اوالانچ ۹۱ دلار و ۹۴ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین، یو اس دی کوین(Usd coin)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین و بایننس یواس‌دی (Binance usd)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

 احیا بازار رمز ارزها پس از یک ریزش سنگین

 احیا بازار رمز ارزها پس از یک ریزش سنگین تحلیل تکنیکال بیت کوین

 احیا بازار رمز ارزها پس از یک ریزش سنگین

الگوی نمودار تغییر کرد و سطح داینامیک کف شکسته شد، پیش‌بینی می‌شود روند نزولی بیت کوین شروع شده و سپس به دنبال آن بازار رمز ارزها هم نزول کند.

به علت از دست دادن حمایت کف پیش‌بینی می‌شود روند نزولی تداوم داشته باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

 احیا بازار رمز ارزها پس از یک ریزش سنگین شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۱۸ واحد

 احیا بازار رمز ارزها پس از یک ریزش سنگین

 احیا بازار رمز ارزها پس از یک ریزش سنگین اخبار مهم

ترون اولین مجتمع اکولوژیک را در متاورس Cryptovoxels می‌سازد

با همکاری MetaEstate، یک پلتفرم پیشرو در زمینه املاک و مستغلات دیجیتال، بنیاد ترون یک مجموعه اکولوژیک را توسعه می‌دهد که شامل دفتر مرکزی بنیاد، موزه هنر دیجیتال و باشگاه همایش است.ترون روی متاورس ها شرط بندی می‌کند، مجتمع زیست محیطی را در کریپتووکسل می‌سازد طبق اعلامیه رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط بنیاد ترون، این بنیاد اولین مجموعه اکولوژیک را در متاورس دیجیتالی کریپتووکسل ها منتشر کرد.

به این ترتیب، TRON سومین شرکتی پس از SuperRare و SpaceX است که از ایجاد مجموعه خود در متاورس خبر می‌دهد. مجموعه TRON به سه ساختمان مجاور اشاره دارد که در ساحل شرقی میامی قرار دارند. این شامل دفتر مرکزی Tron، باشگاه کنوانسیون BT و موزه هنر دیجیتال APENFT است.

همچنین، این مجموعه شامل معبد خورشید واقع در سمت مقابل چشم‌انداز ساحلی است. دفتر مرکزی TRON هم به عنوان یک موزه هنر مفهومی عمل می‌کند و هم قابلیت‌های سخت را همراه با یک خروجی جامع هنری نرم به نمایش می‌گذارد.

موزه هنر APENFT یک نمایشگاه هنر دیجیتال پیشگام در متاورس است

باشگاه BT Convention دارای دو سطح است. اولی دارای فضای پذیرایی و سالن کنفرانس بزرگ است. در طبقه دوم یک دفتر بزرگ و فضای نمایش تئاتر مانند برای جلسات و کنفرانس‌ها قرار دارد موزه هنر APENFT اولین مؤسسه فرهنگی است که فقط در متاورس وجود دارد. این موزه به هنر دیجیتال و توکن های غیر قابل تعویض به عنوان پایه فنی آن اختصاص داده شده است.

APENFT آثار هنری هنرمندان برجسته دیجیتال را در کنار نقاشی‌های برندگان مسابقه عمومی “زندگی دوم” به نمایش می‌گذارد

موزه همچنین دارای دو طبقه است: طبقه اول یک قسمت پذیرایی است که با یک سالن کنسرت روباز و محوطه نمایش آثار هنری همراه است. نمایشگرهای طبقه اول قابل تنظیم هستند: می‌توان آنها را با توجه به نیازهای مختلف به دلخواه خود ساخت، همچنین، طبقه دوم دارای یک دهلیز نقاشی است که نمادی از توانایی ترون برای روی کار آوردن هنرمندان دیجیتال نسل جدید و نقاشی‌های آنها است. طبقه دوم همچنین دارای سالن‌های نمایشگاهی سرپوشیده و بیرونی برای هنرمندان در مراحل اولیه است.

APENFT یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین بازیگران در بازار NFT است. در ارتباط با بنیاد ترون، در ماه ژوئیه رویداد توکن سوزی بی بدیلی انجام داد. استراتژی سرمایه‌گذاری آن توسط بارت ویسمن، پیشکسوت هنر دیجیتال، که به عنوان مشاور سرمایه‌گذاری ارشد به APENFT ملحق شد، هدایت می‌شود.

رئیس جمهور السالوادور مجدداً با سقوط بازار، بیت کوین ( BTC) خریداری کرد

سردرگمی روز شنبه بازار ارز دیجیتال منجر به ضرر دو رقمی در ارزش رمز ارزهای برتر شده است و در پی آن، ارزش کل بازار نزدیک به ۲۰ درصد سقوط کرد. بیت کوین (BTC) به کف قیمتی دو ماهه خود در ۴۲.۸۴۸ دلار کاهش یافت و ارزش بازاری آن به زیر یک تریلیون دلار رسید. اتریوم (ETH) نیز زیر چهار هزار دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح آن در یک ماه گذشته بوده است.

در حالی که حمام خون بازار ارزهای دیجیتال معامله گران را دچار ترس شدید کرده است اما در عین حال، یک فرصت عالی برای خریداری مجدد کشور السالوادور محقق شد. رئیس جمهور نایب ابوکیله در توییتی اعلام کرد که این کشور کوچک در آمریکای مرکزی، ۱۵۰ بیت کوین دیگر را با قیمت متوسط ۴۸ هزار و ۶۷۰ دلار، طی سقوط اخیر بازار خریداری کرده است.

السالوادور از زمانی که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در کشور پذیرفت، همچنان به دنبال خریداری بیت کوین در کف‌های قیمتی بوده است. این کشور از ماه سپتامبر (شهریور)، چندین بار اقدام به خرید ۱۵۰ بیت کوین کرده است. رئیس جمهور نجیب ابوکیله در اکثر موارد، کف‌های قیمتی بازار را به عنوان نقطه خرید خود انتخاب می‌کند، اما این بار وی هفت دقیقه دیر عمل کرد و نتوانست بیت کوین را در قیمت ۴۲۸۷۴ دلاری خریداری کند. گفتنی است که بیت کوین امروز برای مدت کوتاهی تا سطح ۴۲۸۷۴ دلاری اصلاح شد و سپس، به بالای ۴۷۰۰۰ دلار افزایش یافت.

السالوادور نخستین خرید خود را در سپتامبر، زمانی که قیمت بیت کوین زیر مرز ۴۰ هزار دلار متغیر بود، انجام داد. بسیاری به رئیس جمهور در زمینه نوسانات بازار و ضررهای احتمالی که به خزانه دولت وارد می‌کند، هشدار دادند. با این حال، ابوکیله تا به حال، کف‌های قیمتی بازار را به درستی انتخاب کرده است زیرا در ماه اکتبر (مهر-آبان)، سرمایه‌گذاری این کشور با صعود قیمت بیت کوین به سقف ۶۹ هزار دلاری ، تقریباً دو برابر شده است. این کشور از سود حاصل از معاملات بیت کوین برای ساخت مدارس و بیمارستان‌ها استفاده می‌کند. ریزش امروز بازار برای بسیاری شوکه کننده بود زیرا متخصصین بازار ،سه ماهه پایانی سال جاری را صعودی پیش بینی کرده بودند و افرادی از قبیل Plan B تارگت بیت کوین را قیمت ۱۰۰ هزار دلاری، تعیین کردند.

اف بی آی بیش از ۲.۲ میلیون دلار بیت کوین را از یک فرد وابسته به باج افزار توقیف کرد

اداره تحقیقات فدرال (FBI) بیش از ۲.۲ میلیون دلار بیت کوین را که مربوط به پرداخت‌های باج افزار است، ضبط کرده است. ظاهراً این مقدار ارز دیجیتال متعلق به شعبه‌ی یک باج افزار Gandcrab و Revil/Sodinokibi است. بر اساس یک سند دادگاه که روز سه شنبه باز شد، اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) تقریباً ۴۰ بیت کوین را از یک ساکن روسیه که با باج افزار Revil و Gandcrab مرتبط است، ضبط کرده است. در شکایت توقیف آمده است: ایالات متحده آمریکا این شکایت تأیید شده را علیه ۳۹.۸۹۱۳۸۵۲۲ بیت کوین ضبط شده از کیف پول Exodus ثبت کرده است… که اکنون در اختیار و مدیریت اداره تحقیقات فدرال ((FBI بخش دالاس قرار دارد.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین بر اساس داده‌های Bitcoin.com Markets حدود ۵۶۳۱۸.۰۶ دلار است. مقدار توقیف شده تقریباً ۲.۲۴۷ میلیون دلار است. توقیف در ۳ آگوست (۱۲ مرداد) انجام شد. در حالی که FBI نحوه دسترسی به کیف پول را فاش نکرد، سند دادگاه توضیح می‌دهد که کیف پول حاوی پرداخت‌های باج به یکی از افراد وابسته به نام الکساندر سیکرین Aleksandr Sikerin))معروف به اولکساندر سیکرین بود. آدرس ایمیل او engfog1337@gmail.com است.

به گفته Bleeping Computer، نام “engfog” در آدرس ایمیل به یکی از زیرمجموعه‌های معروف Gandcrab و Revil/Sodinokibi معروف به “Lalartu” گره خورده است.

این پایگاه خبری خاطرنشان کرد که سازمان‌های Gandcrab و Revil به عنوان Ransomware-as-a-Service (RaaS) عمل می‌کنند، یعنی اپراتورهای اصلی با هکرهای شخص ثالث، معروف به شرکت‌های وابسته، شریک می‌شوند، و افزود که پرداخت‌های باج بین اپراتورهای وابسته و اصلی تقسیم می‌شود. اپراتورها معمولاً بین ۲۰ تا ۳۰ درصد باج را دریافت می‌کنند.

در اوایل این ماه، وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) اعلام کرد که ۶.۱ میلیون دلار از یوگنی پولیانین، یک روسی که «به استقرار باج‌افزار Sodinokibi/Revil برای حمله به کسب‌وکارها و نهادهای دولتی در ایالات متحده متهم است» ضبط کرده است. در همین حال، دولت ایالات متحده تلاش‌های خود را برای مبارزه با حملات باج افزار افزایش داده است. وزارت خزانه داری قبلاً دو صرافی ارزهای دیجیتال مرتبط با پرداخت‌های باج را تحریم کرده است.

 احیا بازار رمز ارزها پس از یک ریزش سنگین نقشه بازار رمز ارزها

 احیا بازار رمز ارزها پس از یک ریزش سنگین

کد خبر 539657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.