اجرای طرح‌های زیرساختی برای توسعه سمنان

شهردار سمنان خواستار پیگیری و تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی توسط مدیران شهری شد و گفت: اجرای طرح‌های زیرساختی در سطح شهر به منظور رفع مشکلات شهروندان و در راستای توسعه شهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد شهردار سمنان در ششمین جلسه شورای همفکری مدیران شهرداری که صبح امروز _شنبه ۱۳ آذرماه_ با حضور معاونان و مدیران شهرداری سمنان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پیگیری امور و فعالیت‌های شهرداری توسط مدیران، اظهار کرد: نظارت دقیق و پیگیری پروژه‌های عمرانی، ضمن تسریع در اتمام پروژه‌ها، سبب افزایش رضایت شهروندان می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت و خدمات شهری، شهروندان از مزایای آن برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: رضایت‌مندی شهروندان در واقع عکس‌العمل مؤثر شهروندان به عملکرد مجموعه شهرداری است.

شهردار سمنان با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های زیرساختی در سطح شهر به منظور رفع مشکلات شهروندان و در راستای توسعه شهر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: رضایت شهروندان می‌تواند منجر به تقویت مسئولیت‌پذیری و تعهد اجتماعی، رشد مشارکت شهروندان در برنامه‌ها و اقدامات محلی و نیز افزایش تعاملات و ارتباطات اجتماعی شهروندان شود.

کد خبر 539647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.