ساعت هوشمند گوگل پیکسل چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند گوگل پیکسل احتمالا سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت گوگل قصد دارد سال ۲۰۲۲ میلادی جزئیات کاملی در مورد ساعت هوشمند جدید خود ارائه دهد؛ این ساعت به صورت پیش فرض با استفاده از سیستم عامل Wear OS 3 اجرا می‌شود تا آخرین قابلیت‌های نرم افزاری مخصوص ساعت‌های هوشمند گوگل را به کاربران ارائه دهد. البته این سیستم عامل در ساعت هوشمند گلکسی واچ چهار سامسونگ نیز مورد استفاده قرار گرفته است، اما سامسونگ ظاهر آن با رابط کاربری One UI خود تغییر داده است.

رندرهای منتشر شده از ساعت هوشمند گوگل پیکسل نشان می‌دهد که دارای نمایشگر دایره‌ای شکل است و فاقد قاب فیزیکی است، به نظر می‌رسد که این محصول معیار سلامت و تناسب اندام را مد نظر قرار خواهد داد. ساعت هوشمند گوگل پیکسل که با اسم رمز "روهان" در حال تولید است ویژگی‌هایی مانند نمایشگر ضربان قلب و قدم شمار را ارائه خواهد کرد و احتمالاً کاربران باید هر روز آن را شارژ کنند. به احتمال بسیار زیاد این ساعت همانند اپل واچ از روش شارژ اختصاصی بهره خواهد برد.

در صورتی که ساعت هوشمند گوگل پیکسل روهان آخرین دوره آزمایشی خود را با موفقیت به پایان برساند، احتمالاً بهار سال آینده معرفی خواهد شد. این محصول برای رقابت با اپل واچ وارد بازار می‌شود و حداقل از نظر عمر باتری در حد ساعت هوشمند شرکت اپل خواهد بود. با توجه به اینکه ساعت هوشمند فیت بیت مدل Sense با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود، انتظار می‌رود که ساعت گوگل پیکسل با قیمت حداقل ۳۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد، زیرا قطعاً قیمت روهان از محصولات سری فیت بیت بیشتر خواهد بود.

کد خبر 539606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.