یک بام و دو هوای خیابان شقایق فردیس کرج

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: پروژه جابه‌جایی تیرهای برق در خیابان شقایق محور مربوط به فردیس، از سال ۹۷ این پیگیری شده و تا امسال به نتیجه نرسیده بود، اما در حال حاضر با همکاری اداره برق، پیمانکار مشغول جابه‌جایی تیرهای برق شده است تا به محض اتمام، آسفالت این معبر انجام شود.

مجتبی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به طرح تعریض کانال غربی و تملک املاک تکی در این معبر، اظهار کرد: علی‌رغم برگزاری چند جلسه با مالکان املاک فوق، به دلیل اینکه مالکان فراتر از حدود اختیارات شهرداری انتظار دریافت خدمات دارند، کار از طریق توافق به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت و نیاز شهرداری به این تملکات برای تعریض معبر و تسهیل در تردد عموم شهروندان، مجبور شدیم در این خصوص از طریق قانونی اقدام کنیم و از روال توافقات شهرداری خارج شویم؛ در این راستا طبق موارد ۸ و ۹ قانون نحوه تملک اراضی قابل استفاده شهرداری، اخطارهای لازم ابلاغ شده و از طریق قانونی در حال پیگیری است. امیدواریم تا قبل از عید نوروز بتوانیم کار را به نتیجه برسانیم.

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس افزود: برای اجرای عملیات آسفالت در کانال غربی نیز منتظر تعیین تکلیف تملکات این معبر بودیم که با توجه به زمان‌بر بودن این امر و مطالبه شهروندان برای اجرای آسفالت، عملیات آسفالت کانال غربی با وضع موجود در اولویت قرار گرفته و به زودی اجرا می‌شود.

وی در خصوص خیابان شقایق در جنوب فردیس که در مرز میان استان‌های البرز و تهران قرار گرفته است، تصریح کرد: سال‌ها است، محور مربوط به تهران آسفالت شده و محوری که در حوزه فردیس قرار گرفته، همچنان منتظر آسفالت است. با توجه به اینکه در خیابان شقایق محور مربوط به فردیس تیرهای برق باید جابه‌جا شود، از سال ۹۷ این موضوع پیگیری شده و تا امسال به نتیجه نرسیده بود، اما در حال حاضر با همکاری اداره برق، پیمانکار مشغول جابه‌جایی تیرهای برق شده است تا به محض اتمام، آسفالت این معبر انجام شود.

کیانی با اشاره به تعویق حقوق پاکبانان شهرداری فردیس، خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق پاکبانان با دستور شهردار از اولویت‌های مدیریت شهری است و با توجه به اینکه حقوق پاکبانان از طریق پیمانکار خدمات شهر و ارائه صورت وضعیت انجام می‌شود و این ماه آخرین ماه همکاری با پیمانکار است، باید اصلاحاتی در صورت وضعیت پیمانکار انجام می‌شد که تأخیر در پرداختی‌های حقوق پاکبانان در ماه جاری نیز به همین دلیل است که ظرف یکی دو روز پرداخت می‌شود.

کد خبر 539593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.