آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی مشهد/افزایش شهرهای آبی

بر اساس آخرین گزارش اپلیکیشن ماسک، کلانشهر مشهد و ۲۴ شهرستان دیگر استان خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اطلاعات اپلیکیشن ماسک، تعداد شهرستان‌های دارای وضعیت آبی خراسان رضوی افزایش چشمگیری یافته است.

بر این اساس، هم اکنون از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی، یک شهرستان در وضعیت نارنجی، هفت شهرستان در وضعیت زرد و ۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

هم اکنون شهرستان بردسکن در وضعیت نارنجی قرار دارد و شهرستان‌های گناباد، کاشمر، خلیل آباد، سبزوار، نیشابور، ششتمد و تایباد در وضعیت زرد کرونایی هستند.

شهرستانهای مشهد، درگز، سرخس، فریمان، تربت‌جام، باخرز، زاوه، رشتخوار، تربت‌حیدریه، مه‌ولات، بجستان، بینالود، چناران، قوچان، کلات، خوشاب، فیروزه، داورزن، خواف، زبرخان، صالح آباد، کوهسرخ، گلبهار، جغتای و جوین نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

بر اساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ‌بندی شهرستان‌های کشور با عبور از خیز پنجم کرونا، تهران و ۱۴ مرکز استان در وضعیت آبی قرار گرفتند. ۲۸۴ شهرستان کشور در وضعیت آبی، ۱۵۳ شهرستان زرد، ۹ شهرستان نارنجی و دو شهرستان در وضعیت قرمز هستند.

کد خبر 539570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.