پیش‌بینی بورس فردا ۱۳ آذرماه + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی یک بازار تعادلی به سمت دامنه مثبت به دلیل رشد قیمت دلار به محدوده ۲۹ هزار ۵۲۰ تومان داریم و محدوده نوسان پنج تا ۱۵ هزار واحد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ شنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: روز جمعه خبر مثبتی از مذاکرات منتشر نشد، در حالی که بسیاری از احتمال توافق موقت را دور از انتظار نمی‌دانستند، قرار شد مذاکره کنندگان برای بررسی موارد خاص و مشورت بیشتر به کشورهای خود بازگردند، گذشت زمان و فرسایشی شدن مذاکرات در سال‌های اخیر بلاتکلیفی بازار سرمایه را به دنبال داشته است.

سال‌هاست وضعیت امنیت سرمایه گذاری در اقتصاد ایران نامناسب است، بسیاری از شرکت‌ها ترس افزایش نرخ مالیات را دارند و سرمایه گذاران هر لحظه ترس اینکه دارایی شأن به نحوی توسط تصمیمات خلق الساعه مورد آسیب قرار بگیرد هستند در تمامی کشورهای دنیا سرمایه گذاران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند ولی در کشور ما حتی یک کانون برای سهامداران وجود ندارد تا صدای اعتراضاتشان پس از یکسال و نیم ریزش به گوش کسی برسد و در این مدت دیدیم که تمامی تصمیمات صرفاً در حد حرف بوده و تغییر خاصی اتفاق نیفتاده است.

نرخ بهره هرماهه اعداد بالاتر را می‌گیرد که این موضوع به صورت غیر مستقیم بر روی بازار بورس تأثیر می‌گذارد، قیمت گذاری دستوری، قطع گاز. برق در زمستان و تابستان نیز صنایع را با مشکلات زیادی روبرو کرده است که امیدواریم یک روزی به جایگاه ویژه سرمایه گذار در اقتصاد ایران پی ببریم.

پیش بینی یک بازار تعادلی به سمت دامنه مثبت به دلیل رشد قیمت دلار به محدوده ۲۹ هزار ۵۲۰ تومان داریم و محدوده نوسان پنج تا ۱۵ هزار واحد خواهد بود.

کد خبر 539556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.