خروج سامانه بارشی از امروز

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: خروج سامانه بارش‌زا طی امروز و جوی نسبتا پایدار تا سه روز آینده در استان اصفهان مستقر است، از فردا در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی به دلیل غلطت آلاینده‌های جوی کاهش کیفیت هوا و دید افقی در ساعات اولیه روز دور از انتظار نیست.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خروج سامانه بارش‌زا طی امروز و استقرار جوی نسبتاً پایدار تا سه روز آینده در سطح استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان قسمتی ابری، وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز شنبه تا اوایل هفته آینده در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی به دلیل غلظت آلاینده‌های جوی کاهش کیفیت هوا و دید افقی به ویژه در ساعات اولیه روز دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز بارش‌ها در شهرستان‌های گلپایگان ۲۲، فریدونشهر ۱۸، خوانسار ۱۷، میلی‌متر و دو سانتی‌متر برف، بوئین و میاندشت ۱۰، چادگان ۸، داران ۷ میلی‌متر و یک سانتی‌متر برف، دهق ۴، علویجه ۴، میمه ۲ میلی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان بین هفت تا ۹ درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۷ و دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند ادامه داد: خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین ومیاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود

کد خبر 539504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.