گل گهر- سپاهان / اولین محک جدی صدرنشین در سیرجان

حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر بین تیم‌های اول و سوم جدول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های گل گهر و سپاهان در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان

شنبه، ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ساعت ۱۵:۰۰

ورزشگاه: شهید قاسم سلیمانی سیرجان

داور: حسن اکرمی

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه ورزش

آخرین رویارویی: سپاهان یک - گل گهر صفر

اولین دوئل مستقیم سپاهان با رقبای مدعی قهرمانی

هفته هشتم لیگ برتر در حالی فردا آغاز می‌شود که جدال مستقیم چهار تیم مدعی قهرمانی، این هفته را حساس‌ترین هفته نیم فصل نخست تبدیل کرده است. در این میان دیدار سپاهان صدرنشین در زمین گل گهر رده سومی در سیرجان از لحاظ جدولی حساس‌ترین دیدار هفته به شمار می‌رود، حتی حساس‌تر از دیدار استقلال و پرسپولیس که از جنبه‌های حیثیتی حساس‌ترین دیدار هفته است.

سپاهان در حالی به مصاف گل گهر می‌رود که دو بازی گذشته خود مقابل فجرسپاسی و نساجی را به راحتی برده است و به لطف همین شش امتیاز صدر جدول را از آن خود کرده است. با این حال شاگردان نویدکیا خوب می‌دانند برای تداوم صدرنشینی در این لیگ پر مدعی، در هر هفته باید با پیروزی از زمین بازی خارج شد، حتی اگر در زمین یکی از مدعیان قهرمانی یعنی گل گهر بازی کنید.

سپاهان تا این هفته از رقابت‌ها با هیچکدام از سه تیم اصلی دیگر مدعی قهرمانی یعنی گل گهر، استقلال و پرسپولیس بازی نکرده است و طبق برنامه از این هفته، به صورت یک هفته در میان باید به مصاف آن‌ها برود، بدین ترتیب دیدار با گل گهر اولین محک جدی شاگردان نویدکیا در فصلی است که امید زیادی به قهرمانی دارند.

در سوی دیگر میدان گل گهر در شرایطی برابر سپاهان قرار می‌گیرد که هفته گذشته بالاخره پس از چهار تساوی متوالی، رنگ پیروزی را برابر تیم بالای جدولی پیکان دید و به لطف سه امتیاز این دیدار تا رده سوم جدول بالا آمد. حالا شاگردان قلعه‌نویی به سه امتیاز دیدار خانگی با سپاهان هم نیاز دارند تا گام بلندی به سوی صدرنشینی برداشته باشند.

دیدار با گل گهر در سیرجان برای محرم نویدکیا یادآور اولین تجربه سرمربیگری او در لیگ برتر است، جایی که در یک دیدار جنجالی سپاهان در حالی که ابتدا از حریف پیش افتاده بود، در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب شد تا روز اول مربیگری محرم در لیگ برتر تلخ شود. با این حال اما نویدکیا در دیدار برگشت پیروز شد و در انتهای فصل با ۶۵ امتیاز همراه با سپاهان به مقام نایب قهرمانی رسید، نایب قهرمانی که از اکثر قهرمان‌های تاریخ لیگ برتر بیشتر امتیاز آورده بود!

حالا نویدکیا با تجربه‌ای که حاصل یک فصل سخت است دوباره رو در روی گل گهرِ امیر قلعه‌نویی قرار می‌گیرد و باید دید در دیداری که دو تیم به دنبال پیروزی هستند در نهایت چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

سپاهان در حالی به مصاف گل گهر می‌رود که به نظر تنها سروش رفیعی، آن هم به دلیل سفر به کانادا غایب این تیم است و سایر بازیکنان آماده این جدال هستند.

ترکیب احتمالی گل گهر:

محمدحسین اکبر منادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری، مهدی تیکدری نژاد، سیداحمد موسوی، سعید صادقی، مسیح زاهدی، علی مصلح، امین پورعلی رودبنه و بابوئه اریک باگنامو

ترکیب احتمالی سپاهان:

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

کد خبر 539496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.