اولین جلسه دادگاه متهم به جاسوسی از گانتز برای ایران

خدمتکار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که به جاسوسی برای ایران متهم شده، در اولین جلسه دادگاه از خود دفاع کرد.

به گزارش ایمنا، خدمتکار «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در اولین جلسه دادگاه، اتهام جاسوسی برای افراد مرتبط با ایران را رد کرد.

به نوشته وبگاه «اسرائیل نشنال نیوز»، این فرد در جلسه استماع دادگاه که به‌طور آنلاین برگزار شد گفت با مأموران منتسب به ایران در ارتباط نبوده بلکه اطلاعات خود را به «هکرهایی در تلگرام» ارائه کرده است.

وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی اواخر آبان امسال مدعی شد یک نظافتچی در خانه «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم به جاسوسی برای یک گروه هکری که ادعا می‌شود مرتبط با ایران است، متهم و بازداشت شده است.

سازمان جاسوسی داخلی اسرائیل (شین‌بت یا شاباک) امروز (پنجشنبه) ادعا کرد این فرد در اوایل ماه میلادی جاری به ظن ارائه اطلاعات به یک فرد مرتبط با گروه هکری Black Shadow (سایه سیاه) بازداشت شد.

طبق گزارش رسانه صهیونیستی «هاآرتص»، این فرد، یک شهروند صهیونیست به نام «اورن گورن» به ابتکار خود از طریق یک شبکه اجتماعی به فردی مرتبط با این گروه مراجعه کرد و با توجه به دسترسی خود به خانه وزیر، به او پیشنهاد کمک به طرق مختلف داد. شین‌بت همچنین مدعی شد که گورن امکان نصب بدافزاری را که اجازه دسترسی به رایانه گانتز را می‌دهد، مطرح کرد.

این اولین بار نیست که رسانه‌های صهیونیستی ادعای هدف قرار گرفتن گانتز را مطرح می‌کنند و انگشت اتهام را به سمت ایران می‌گیرند.

در مارس ۲۰۱۹ بود که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد «نداف آرگامان» رئیس شین‌بت جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

منبع: فارس

کد خبر 539434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.