ارائه خدمات به مراجعه کنندگان بدون کارت واکسن ممنوع است

فرماندار کاشان گفت: پذیرش و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و ورود کارکنان بدون کارت واکسن به تمام دستگاه های اجرایی شهرستان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر مرتضایی در نشست فوق‌العاده ستاد شهرستانی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: ورود و ارائه خدمات به ارباب رجوع و همچنین حضور کارکنان دولت در تمام ادارات، ارگان‌ها، بانک‌ها و شهرداری‌ها صرفاً با ارائه کارت واکسن است.

فرماندار ویژه و رئیس ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا افزود: معلمان و کادر اجرایی و اداری مدارس و اداره آموزش و پرورش نیز در صورت عدم تزریق و دریافت کارت واکسن از سامانه salamat.gov.ir حق حضور و ورود به اداره و مدرسه را نخواهند داشت و این مورد برای تمام کارکنان دولتی و عمومی و خصوصی لازم الاجراست.

وی اضافه کرد: بازرسان فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه‌های نظارتی مأموریت بررسی و بازرسی از ادارات و ارگان‌ها را بر عهده داشته و با حضور در مجموعه کارت واکسن افراد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مورد بررسی قرار داده و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون برخورد خواهند کرد.

مرتضایی در ادامه به وضعیت واکسیناسیون شهرستان اشاره کرد و افزود: ۷۶.۳ درصد جمعیت کاشان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که در روزهای باقی مانده تا ۱۹ آذرماه با کمک اعضای ستاد کرونا باید به حد مطلوب برسیم.

رئیس ستاد شهرستانی پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا خاطر نشان کرد: واکسیناسیون سیار در نقاط مختلف شهرستان با قوت بیشتری ادامه پیدا می‌کند و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد نسبت به این موضوع اهتمام بیشتری باید انجام نمایند.

وی در ادامه تاکید کرد: از شهروندان نیز درخواست می‌شود برای جلوگیری از همه گیری نوع جهش یافته ویروس کرونا و بروز مشکلات جدی برای مردم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، از محدودیت برای خود و شهروندان جلوگیری کرده و افراد بالای ۴۰ سال برای دریافت نوبت سوم واکسن خود نیز در اسرع وقت به مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کاشان در پایان به اتاق اصناف و بازرسی اصناف دستور داد تا صاحبان صنوفی که تاکنون اقدامی برای واکسینه شدن نکرده‌اند را از ارائه هرگونه خدمات و همچنین تمدید جواز و پروانه کسب محروم کرده و برای تسریع در انجام واکسیناسیون عمومی اقدام جدی کند که این امر برای کارخانجات و شرکت‌ها نیز از سوی اداره تعاون و اداره صمت پیگیری و اجرایی می‌شود.

کد خبر 539430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.