نارنجی و سبز به ‌رنگ صدر/ ریف به هر زحمتی بود برنده شد

هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان امروز برگزار شد و بالانشینان باز هم به بردهایشان ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان جام سردار دل‌ها از ساعت ۱۶ امروز (پنج‌شنبه) در تهران، رفسنجان، ورامین، اصفهان و کاشان آغاز شد و ذوب‌آهن و سایپا با شکست حریفانشان به هفتمین پیروزی متوالی خود رسیدند.

در تهران سایپا بازی آسان و بدون مشکلی مقابل ستارگان فارس داشت و موفق شد در سه ست و با نتایج ۲۵ بر ۱۹ در ست‌اول، ۲۵ بر ۱۷ در ست‌دوم و ۲۵ بر ۲۱ در ست‌سوم ستارگان شیرازی را با شکست به خانه بدرقه کند.

بانوان والیبالیست ذوب‌آهن که به‌مانند سایپا هر ۶ دیدار قبلی را برده‌اند باز هم به یک پیروزی کاملاً مقتدرانه رسیدند.

سبزپوشان اصفهانی ست‌های اول تا سوم را با اختلاف زیاد از ورامین برنده شدند، شاگردان فریبا صادقی در ست‌نخست ۲۵ بر ۹، در ست‌دوم ۲۵ بر ۱۱ و در ست پایانی ۲۵ بر ۷ ورامینی‌ها را در خانه زمین‌گیر کردند و به هفتمین پیروزی متوالی رسیدند.

در رفسنجان و سالن ۹ دی، پیکان میهمان مس بود و موفق شد برای سومین هفته پیاپی به پیروزی برسد و پنجمین شکست رفسنجانی‌ها را در خانه رقم بزند.

بانوان بلندقامت پیکان مجالی به حریف ندادند و در سه‌ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۵ - ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل مس به پنجمین برتری خود برسند.

باریج‌اسانس هم مشکلی برای شکست دادن تیم کم‌نام و نشانش در خانه خود نداشت و موفق شد بانوان مهرسان را مثل سایر پیروزشدگان هفته با نتیجه تکراری ۳ بر صفر شکست دهد.

این پیروزی در ست‌های اول تا سوم با نتایج ۲۵ بر ۱۶- ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۵ رقم خورد.

در آخرین دیدار هم بالاخره شاهد برد ریف در لیگ برتر بانوان بودیم، بانوان اصفهانی در تیم ریف موفق شدند پس از ۷ هفته طعم پیروزی در لیگ برتر را مزه کنند.

این دیدار که به میزبانی ریف برگزار می‌شد در ۵ ست به طول انجامید و ریف موفق شد در یک بازی سخت و طولانی با نتیجه ۳ بر ۲ جوانان زرتشتی یزد را شکست دهد.

ریفی‌ها در ست‌نخست ۲۵ بر ۱۸ برنده شدند اما در ست‌دوم ۲۵ بر ۱۷ نتیجه به سود یزدی‌ها شد، اما ریف موفق شد در ست‌سوم ۲۵ بر ۱۹ به برتری برسد و درحالی‌که در ست چهارم می‌توانست بازی را به سود خود به اتمام برساند ۲۵ بر ۲۲ شکست خورد، در نهایت ست‌پنجم این دیدار نفس‌گیر با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ سود ریف به پایان رسید و شاگردان راحله آرا به زحمت ۳ بر ۲ پیروز دیدار هفته هفتم شدند.

کد خبر 539426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.