سپاهان اصفهان ۱ - زارع باتری سنندج ۰

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان، تیم سپاهان در ورزشگاه صفائیه میزبان زارع باتری بود و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان از ساعت ۱۳ امروز، پنج‌شنبه ۱۱ آذر، با برگزاری ۶ دیدار همزمان پیگیری شد. تیم سپاهان در ورزشگاه صفائیه میزبان زارع باتری بود.

ترکیب تیم سپاهان:

کوثر عنبری، سارا ظهرابی نیا، کوثر کمالی، زهرا پورحیدری، شقایق روزبهان، مریم رهیده، فاطمه عادلی، هاجر دباغی، مرضیه نیک‌خواه، ثنا براتی، رها یزدانی

ترکیب تیم زارع باتری:

هنگامه صفایی، زهرا فتاحی، سمیرا محمود پور، مریم صفا راست‌گو، فاطمه صفا راست‌گو، فاطمه سبان قهرود، فاطمه امیری، ندا رحمانی، زهرا حاتم نژاد، زهره جلالی

نیمه نخست: سپاهان با برتری بازی را شروع کرد. در دقیقه ۱۹ کوثر کمالی بود که از فاصله ۴۰ متری توپ را وارد دروازه زارع باتری کرد تا سپاهان یک گل جلو بیفتد.

در دقیقه ۳۴ سپاهان بود که به گل دوم رسید اما این گل توسط کمک داور بازی آفساید اعلام شد و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم: تیم زارع باتری برای گل زنی به زمین آمده بود و از ابتدا نیمه بر روی سپاهان فشار زیادی آورد. در نیمه دوم توپی وارد دروازه‌ها نشد و بازی با نتیجه یک بر صفر و برتری سپاهان به پایان رسید.

شاگردان بیان محمد در جایگاه چهارم جدول قرار گرفتند.

زارع باتری این شکست ۶ امتیازی باقی ماند و به رده ششم جدول رفت.

سپاهان در هفته پنجم رقابت‌ها میهمان ملوان است و زارع باتری نیز در خانه با خاتون بم بازی می‌کند.

کد خبر 539403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.