سایه سنگین گرانی مصالح و آسفالت بر اجرای پروژه‌های رامسر

شهردار رامسر از سایه سنگین گرانی مصالح و آسفالت بر روند اجرای پروژه‌های این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی امینی شاد در حاشیه دیدار با مدیران اجرایی شهرداری رامسر اظهار کرد: افزایش جهشی قیمت قیر مشکلات بسیاری را برای شهرداری‌ها ایجاد کرده است به طوری که یکی از مطالبات شهروندان از شهرداری‌ها ترمیم آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد از معابر شهر رامسر به روکش آسفالت نیاز دارد که با توجه به بالا بودن قیمت قیر و وضعیت مالی شهرداری تحقق این امر کاری دشوار خواهد بود، افزود: برخورداری از آسفالت مناسب، مطالبه به حق شهروندان است و گلایه شهروندان در خصوص وضعیت آسفالت معابر به حق است، لذا باید تمامی تلاش خود را در راستای تداوم نهضت آسفالت جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر به کار بگیریم.

شهردار رامسر گفت: در سال‌های اخیر شاهد روند رو به رشد فعالیت‌های شهرداری در این زمینه، با هدف ایجاد معابر جدید و بهسازی زیرساخت‌های شهری هستیم و خرید املاک برای بازگشایی معابر از جمله این اقدامات است.

وی با بیان اینکه اولویت ما احداث معابر جدید و ایجاد شهری ایمن، روان و شاد برای شهروندان است، گفت: امیدواریم بازگشایی رینگ ۲۵ متری قائمیه این اقدام ارزشمند و مهم با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر رامسر و مشارکت و همراهی مالکین در مسیر طرح و تلاش و پیگیری مجموعه مدیریت شهری اجرا و خدمتی ماندگار از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر برای شهروندان و گردشگران باشد.

کد خبر 539391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.