روحیه بسیجی، بسیاری از مشکلات جامعه را رفع کرده است 

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: ایثار و از خود گذشتگی و روحیه بسیجی، بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه اسلامی را به خوبی رفع کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ایرانپور در همایش بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج با حضور شهردار، اعضای شورا، معاونین شهرداری و بسیجیان مبارکه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای بسیجی اظهار کرد: بسیجیان با رشادت‌ها، از خود گذشتگی و ایثار خود کارهای بزرگی در جنگ تحمیلی رقم زدند

وی با بیان اینکه هر جایی که مشکلی وجود داشت و پای بسیج به آن باز می‌شد قطعاً به نتیجه می‌رسید ادامه داد: هر جایی که از بسیج رنگ و بویی وجود دارد خیلی سریع به اخلاص در کارها می‌توان رسید و به‌طور قطع نتیجه درخشان و قابل قبولی را به دست خواهیم آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه اظهار کرد: امروز هم انسان‌های عاشق و مخلصی را می‌توان در بسیج دید که با وجود اینکه سن و سالی از آنها گذشته به عنوان اسوه و الگو در بین جامعه حضور دارند و در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه فعالیت می‌کنند و در سال‌های گذشته گل کاشتند و خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه اگر غیر عاشقی و اشتیاق و و شور و شوق در بسیجیان نبود، کارها اینگونه به پیش نمی‌رفت ادامه داد: اوایل شیوع بیماری کرونا بسیجیان برای ضد عفونی معابر و کوچه‌ها و خیابان‌ها وارد میدان شدند و با حضور پر رنگ بسیج در ضد عفونی معابر و بیماریابی ها که در طرح شهید سلیمانی و به صورت خانه به خانه اتفاق افتاد انصافاً کار بزرگی را خلق کردند.

ایرانپور با بیان اینکه باید همیشه و در همه حال از حضور بسیجیان در همه عرصه‌ها استفاده کنیم گفت: امروز هم بسیجیان دلیر بسیاری در جامعه وجود دارند که به عنوان مدافع حرم در کشورهای دیگر کارهای بزرگی را انجام می‌دهند.

به گفته وی، آغاز بیرون راندن داعش از کشورهای عراق و سوریه توسط نیروهای بسیجی ایران رقم خورد و بسیجیانی که از ایران و کشورهای دیگر در این زمینه وارد میدان شدند سرانجام زمینه نابودی داعش را به وجود آوردند.

ایرانپور افزود: این نشان می‌دهد که امروز هم بسیج در ایران و کشورهای دیگر پر قدرت حضور دارد و امیدواریم که همچنان پر شورتر از گذشته در تمام عرصه‌های تولید و خدمات کشور حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: بزرگان و پیشکسوت‌های بسیجی بسیاری در شهرستان مبارکه حضور دارند که از این افراد انتظار داریم جوانان و نوجوانانی را که به عنوان بسیجی در عرصه‌های مختلف بسیج دانش آموزی و دانشجویی، کارگری و کارمندی فعالیت می‌کنند راهنمایی کنند.

ایرانپور با بیان اینکه باید قدر بسیجیان جامعه را بدانیم و بیش از پیش در جهت شکوفا شدن استعداد این افراد تلاش کنیم اظهار کرد: باید برای قرار دادن بسیجیان در مسیرهایی که مورد نیاز مملکت است دست به دست هم دهیم تا نتایج خوبی که مد نظر مقام عظمای ولایت است، محقق شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید همیشه در صحنه باشند و برنامه‌های این نهاد به یک هفته خلاصه نشود تصریح کرد: بسیجیان خواهر و برادر باعث افتخار همه ما هستند و وجود این افراد در سطح جامعه موجب برکت است و امیدواریم بتوانیم از وجود این افراد در تمام صحنه‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 539365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.