فرهنگ بسیجی در هر میدانی موفق و سربلند بوده است

شهردار مبارکه گفت: فرهنگ بسیج و بسیجی در هر میدانی از نظام اسلامی ورود داشته با موفقیت و سربلندی از آن خارج شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز در جمع بسیجیان با گرامیداشت و تبریک روز اعلام بسیج عمومی به همه بسیجیان، اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال از زمان فرمان تاریخی حضرت امام (ره) پنج آذر سال ۵۸ می‌گذرد و در طول این مدت، میدانی نبوده که بسیج وارد شود و از آن سربلند و سرافراز خارج نشود؛ موارد موارد بسیار زیادی در کلام بزرگان در مورد بسیج و بسیجی گفته شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند تا زمانی که بسیج و بسیجی هست، این انقلاب آسیبی نخواهد دید و این یک رکن اساسی است، افزود: امروز فرهنگ بسیج و بسیجی به یک جریان اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

شهردار مبارکه ادامه داد: در مسیر آرمان‌های انقلاب حوزه‌ای نیست که بسیجیان بزرگوار ورود پیدا کرده باشند و مردم ثمرات آن را درک نکرده باشند.

وی با بیان اینکه در حوزه نظامی تکلیف مشخص است، تصریح کرد: در بیان رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیجیان در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در زمان مبارزه با داعش و داعشیان و همین امروز هم در حوزه ناامنی در سطح جامعه بسیجیان نسبت به آن اقدامات شایسته انجام داده اند.

احمدی خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف فرهنگی و برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی که در ارتباط با آن می‌توان به تشکیل شجره طیبه صالحین اشاره کرد.

وی گفت: در حوزه‌های مختلف آموزشی و حوزه‌های مرتبط با محرومیت زدایی و جاهایی که هیچ کسی حاضر نمی‌شود در آن میدان و عرصه قدم بگذارد، خوشبختانه تفکر بسیجی کمک می‌کند که آن معضل و مشکل با کمترین هزینه برای نظام و به بهترین وجه ممکن اجرایی شود.

شهردار مبارکه اظهار امیدواری کرد: در حوزه اشتغال و کارآفرینی هم هفته گذشته مصداق بارز و نمونه آن از زحمات این تفکر موجود در کشور را در حسینیه شهرستان مبارکه، به تصویر کشیده شد و در حوزه بهداشت در رابطه با واکسیناسیون عمومی و مبارزه با بیماری کرونا و طرح شهید سلیمانی اجرا شد.

وی افزود: پیشرفت‌هایی که امروز کشور در حوزه‌های فناورانه و مسائل به روز کرده مدیون بسیجیان است و انصافاً جایی نیست که این تفکر ورود پیدا کند و در نهایت منتج به رضایتمندی عمومی، پیشرفت و افتخار برای کشور نباشد.

احمدی تاکید کرد: به جرأت می‌توان گفت که فرهنگ بسیج و بسیجی یکی از موفق‌ترین نیروهای مردمی در تمامی دنیاست و در کشور ما مخلص ترین و پاک‌ترین افراد که از وقت و زمان و زندگی خود گذشتند و در این حوزه جانفشانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه تکلیف دشمن هم در این حوزه مشخص است تاکید کرد: دشمن همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها را می‌شناسد و نسبت به آنها ورود پیدا می‌کند؛ البته یکی از دلایلی که دشمن احساس کرده در این حوزه باید ورود داشته باشد این است که ثمرات وجود این نیروی ارزشی و مردمی را برای کشور و نظام و انقلاب را می‌بیند.

شهردار مبارکه با تاکید بر اینکه در حوزه جنگ سرد، جنگ نظامی و مسلحانه تکلیف مشخص است، افزود: افتخاراتی که توسط بسیج تا امروز رقم خورده خود مبین و نشان دهنده همه این موضوعات است.

وی افزود: در حوزه جنگ نرم، ترس از تفکر بسیج و بسیجی موضوعی است که امروز آن را لمس می‌کنیم و بر همه ما این امر واجب است که در این حوزه هر آنچه که در توان داریم انجام دهیم که دشمن را در این حوزه هم ناکام بگذاریم.

احمدی با بیان اینکه ملت ایران قدردان زحمات شما بسیجیان هستند و ضرورت داشت از زحمات بسیجیان و شما بزرگواران قدردانی شود، گفت: مردم ایران در مراسم خاکسپاری سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که نسبت به تفکر بسیج و بسیجی چقدر قدرشناس هستند و قدردان زحماتی که توسط شما بزرگواران کشیده می‌شود هستند.

وی اظهار امیدواری کرد بتوانم در حوزه مدیریت شهری افتخار این را داشته باشم و بتوانم از این ظرفیت موجود استفاده کنم و بتوانم در جهت خدمت رسانی به شهروندان، با اتکا به این ظرفیت عظیم مردمی قدمی در راستای خدمت رسانی بردارم.

کد خبر 539363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.