گوشی ردمجیک ۷ گواهی 3C را دریافت کرد

از آنجایی که گوشی ردمجیک ۷ گواهی 3C را دریافت کرده است به نظر می‌رسد که از فناوری شارژ سریع ۱۶۵ وات پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از آنکه کوالکام از نسل جدید پردازنده پرچم‌دار موبایلی خود به نام اسنپدراگون ۸ نسل یک رونمایی کرد، برندهای مختلف تولید کننده گوشی‌های هوشمند از جمله شیائومی، موتورولا و ریلمی اعلام کردند که اولین گوشی‌های مجهز به این تراشه را وارد بازار خواهند کرد.

ZTE نیز اعلام کرده است که گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت که به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز است تحت برندهای نوبیا، ZTE و ردمجیک وارد بازار می‌شوند. به نظر می‌رسد که این شرکت در حال تولید گوشی‌های هوشمند گیمینگ سری ردمجیک ۷ است، این گوشی گواهی 3C را دریافت کرده است، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که از فناوری شارژ فوق سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی ردمجیک ۷ که شماره مدل آن NX679J است گواهی بلوتوث SIG را نیز دریافت کرده است که با توجه به این گواهی مشخص شد که نام آن ردمجیک ۷ خواهد بود. این محصول از بلوتوث ۵.۲ و شبکه‌های 5G نیز پشتیبانی می‌کند. گزارش‌های منتشر شده نیز نشان می‌دهد که از نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز بهره می‌برد و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. علاوه بر این، یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود. در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد گوشی ردمجیک ۷ در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 539353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.