هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ پنجشنبه ۱۱ آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ پنجشنبه ۱۱ آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۱۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های احمدآباد با شاخص ۱۴۶، کاوه ۱۴۳، جی ۱۲۹، استانداری ۱۲۶، فیض ۱۲۵، فرشادی ۱۲۴، باهنر ۱۲۳، رهنان ۱۱۹، انقلاب ۱۱۵، پروین ۱۱۴، میرزاطاهر ۱۱۱، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند و ایستگاه خرازی با شاخص ۱۵۴، در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه، رودکی، فعال نیست، همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های مبارکه با شاخص ۵۴، ورزشگاه میثاق ۴۵، در وضعیت سالم قرار دارند.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۱۵۲، در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان و دستگاه سنجش کیفی هوا در سجزی فعال نیست.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 539306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.