نشستی برای ارتباط بی‌واسطه معلولان با مدیریت شهری اصفهان

رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در آستانه روز معلولان در دوازدهم آذرماه، جمعی از نمایندگان اقشار مختلف معلولان اصفهان در نشستی خبری با شهردار اصفهان و معاونان ملاقات خواهند کرد.

فریناز تولاییان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، هدف از برگزاری این نشست را بررسی مسائل و مشکلاتِ زیستِ حرکتی معلولان در سطح شهر اصفهان عنوان و اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن روز جهانی و هفته معلولان در جهان و اصفهان، بر آن شدیم تا با ایجاد گفتمانی حول شناسایی مشکلات و موانع موجود در شهر برای تحرک معلولان، درخواست‌های معلولان در این زمینه را از زبان آنها بشنویم.

وی با بیان اینکه معلولان بهترین راهنما در جهت شناسایی مشکلاتی هستند که بر سر راه آنها قرار دارد، ادامه داد: یکی از اهداف مهم این نشست، ارتباط بی واسطه معلولان اصفهان با مدیریت شهری است، به همین خاطر از میان اقشار مختلف معلولان، از نابینایان تا معلولان جسمی حرکتی و از ناشنوایان تا آسیب نخاعی‌ها و دیگر عزیزانی که در این زمینه جای می‌گیرند، نمایندگانی برگزیده شده‌اند تا ضمن تشریحِ میدانی مشکلات، به مدیریت شهری در جهت شناسایی و رفع هرچه بهتر این موانع، یاری برسانند.

رئیس اداره توسعه فرهنگ سلامت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این نشست، علاوه بر حضور شهردار اصفهان، معاونان ایشان در معاونت‌های شهرسازی، خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی نیز حضور خواهند داشت تا شاهد این گفت و گوی بی‌واسطه و شنیدن مشکلات معلولان باشند.

وی دیگر هدف مهم برگزاری این نشست را، مکتوب کردن صورت جلسه این درخواست‌ها به صورت اداری برای پیگیری عنوان کرد و افزود: هر کدام از نماینده‌ها درخواست‌هایی دارند که بنا بر آنچه در حیطه اختیارات شهرداری اصفهان می‌گنجد به اجرا در خواهد آمد.

تولاییان با بیان اینکه این نشست امروز _پنج شنبه دوازدهم آذر ماه_ از ساعت ۹ و نیم صبح با حضور شهردار اصفهان، معاونان ایشان و نمایندگان معلولان در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در پایان این نشست از سازمان‌های مردم نهادِ فعال در حوزه معلولیت و معلولان، تقدیر به عمل خواهد آمد.

کد خبر 539291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.