ذوب‌آهن در ورامین و سایپا در تهران به‌دنبال هشتمین پیروزی/ ریف بالاخره می‌برد؟

هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان قرار است فردا از ساعت ۱۶ در پنج بازی همزمان استارت بخورد.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان جام سردار دل‌ها پنجشنبه _یازدهم آذرماه_ کلید می‌خورد و ۱۰ تیم برای کسب پیروزی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

ذوب آهن _ والیبال بانوان ورامین

ابتدا به‌سراغ یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته می‌رویم، بانوان ذوب‌آهن پرافتخارترین تیم والیبال ایران در ورامین میهمان بانوان این شهر هستند و برای کسب هشتمین پیروزی متوالی خود تلاش می‌کنند.

ذوب‌آهن در هفت دیدار گذشته این فصل چهار مرتبه با نتیجه سه بر صفر، یک‌بار سه بر یک و یک بار هم سه بر دو بر حریفانش به برتری رسیده و هم‌اکنون با ۱۷ امتیاز مشترکا در صدر جدول است، ورامینی‌ها نیز بدون برد و امتیاز در انتهای جدول قرار جا خشک کرده‌اند و کار خیلی سختی مقابل ذوب‌آهن دارند.

این بازی در سالن گل‌عباسی ورامین برگزار می‌شود و کوبل داوری این دیدار را نیز فائزه جعفری شیرازی (ناظر فنی)، طوبی بهپوری (ناظر داوری)، فرحناز قویدل (داور اول) و معصومه ابراهیمی (داور دوم) تشکیل می‌دهند.

سایپا تهران _ ستارگان فارس

در دیگر جدال مهم این هفته سایپای تهران که مانند ذوب‌آهن با هفت پیروزی ۱۷ امتیازی است در سالن خانه والیبال تهران میزبان ستارگان فارس است که تیم داوری این مسابقه؛ هاجر نجاتی‌زاده (ناظر فنی)، پریچهر غفاری (ناظر داوری)، معصومه اسماعیل‌زاده (داور اول) و نوشین حق‌شناس (داور دوم) خواهند بود.
سایپا شرایط بسیار خوبی در جدول دارد و ستارگان فارس هم تا به اینجا نتایج بدی کسب نکرده‌اند و می‌توان با توجه چهار پیروزی این تیم منتظر یک نتیجه جالب بود.

مس رفسنجان _ پیکان تهران

در یک مسابقه حساس در سالن ۹ دی رفسنجان نیز، مس پذیرای پیکان تهران خواهد بود.

پیکان با چهار برد در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و هنوز نتوانسته است به شرایط خوبی در لیگ برسد، آن‌ها در این هفت هفته، دو بازی را مغلوب ذوب‌آهن و باریج اسانس شدند و بدون شک برای برد و پیوستن به جمع مدعیان به زمین مس می‌روند. مس نیز با دو برد و هفت امتیاز وضعیت خوبی ندارد و به‌دنبال ایستادگی مقابل تیم بزرگ پیکان است.

اکرم ابن‌یمین (ناظر فنی)، زهره اعتمادی‌فر (ناظر داوری)، نسرین حق‌شناس (داور اول) و حوریه رضازاده (داور دوم) این جدال خواهند بود.

ریف اصفهان _ جوانان زرتشتی یزد

دیگر نماینده والیبال بانوان اصفهان یعنی ریف در سالن امام‌علی (ع) میزبان جوانان زرتشتی یزد است. ریف مانند ورامین تا به‌حال به هیچ بردی دست نیافته است و به‌شدت مشتاق کسب اولین پیروزی فصلش است، تنها امتیاز ریف در هفته سوم و در پی شکست سه بر دو مقابل مهرسان به‌دست آمده و باید منتظر ماند و دید ریف می‌تواند به نخستین سه امتیاز فصل دست یابد یا خیر.

این در حالی است که تیم جوانان زرتشتی نیز تنها یک پیروزی به‌دست آورده‌اند و پس از شکست سه بر صفر هفته گذشته مقابل مهرسان باز هم لغزش در انتظارش است.

لیلی توکلی (ناظر فنی)، محبوبه زرنویس زاده (ناظر داوری)، ماندانا مطیعی‌حقیقی (داور اول) و فاطمه فرجی (داور دوم) این بازی خواهند بود.

باریج اسانس کاشان _ مهرسان

و در آخرین دیدار هفته هشتم، در سالن هفت‌مهر کاشان، باریج اسانس میزبان مهرسان خواهد بود و برای یک برد خانگی تلاش می‌کند. باریج اسانس هفته گذشته در یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر بازی را سه بر دو مقابل ذوب‌آهن واگذار کرد و حالا به‌دنبال پنجمین پیروزی خود در هفته هشتم است.

بانوان مهرسان هم که با سه پیروزی و چهار شکست در جایگاه ششم جدول هستند کار دشواری دارند و قطعاً به‌دنبال گرفتن حداقل یک امتیاز از کاشان هستند.

زهرا قویدل (ناظر فنی)، شهناز برادران (ناظر داوری)، نرگس افشین (داور اول) و راحله اکبرزاده (داور دوم) این دیدار را تحت کنترل خواهند داشت.

کد خبر 539287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.