خیابان اهری فردیس به نام شهید علی روستایی مزین می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: طبق نظر کمیته نامگذاری و مصوبه کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس نام "شهید علی روستایی" برای خیابان اهری پیشنهاد و با رأی اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید.

محسن امانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه خانواده شهید علی روستایی در خیابان اهری فردیس ساکن هستند، طبق پیشنهاد کمیته نامگذاری، مصوبه کمیسیون فرهنگی برای مزین شدن خیابان اهری به نام این شهید بزرگوار به شورای اسلامی شهر فردیس ارائه شد.

وی با تاکید بر وظایف مدیریت شهری برای لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، افزود: همه ما به خون شهدا و خانواده‌های آن‌ها مدیونیم و زنده نگه داشتن نام آن‌ها از طریق نامگذاری معابر، کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. بنابراین بهتر است که خیابان دکتر اهری که از قبل بهم به نام شهید علی روستایی بوده است، به نام اولیه خود برگردد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس با توجه به مخالفت برخی اعضای شورا در خصوص تغییر نام خیابان اهری و سردرگمی مردم برای یافتن آدرس، گفت: برای جلوگیری از سردرگمی مردم تابلوی خیابان اهری به همان نام می‌ماند و نام این شهید بزرگوار هم در تابلوی خیابان درج می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه کمیسیون فرهنگی در خصوص تغییر نام خیابان اهری به شهید علی روستایی با اکثریت آرای اعضای شورا به تصویب شورا رسید.‌

کد خبر 539277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.