اصلاح شیوه‌نامه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: در شیوه‌نامه شورای نامگذاری معابر در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری، فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت، هویت اسلامی، ایرانی و ظرفیت‌های هویتی شهر اصفهان در مؤلفه‌های دینی، ملی و انقلابی لحاظ می‌شود.

علی معرک نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اولین جلسه شورای نامگذاری معابر نیز اول آذرماه با حضور شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر، معاون فرهنگی شهرداری اصفهان و اساتید دانشگاهی برگزار شد.

وی ادامه داد: در نخستین جلسه «رسول میرباقری» به عنوان رئیس شورای نامگذاری معابر انتخاب شد و در این راستا شیوه نامگذاری اماکن نخستین دستور کار این شورا بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: درخواست‌های ارسال شده به دبیرخانه شورای نامگذاری معابر اماکن عمومی شهر اصفهان نیز هشت آذرماه در دومین جلسه شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر اصفهان، بررسی و مصوباتی را در این جلسه داشتیم‌.

معرک‌نژاد با بیان اینکه جلسات شورای نامگذاری معابر به طور مستمر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مقرر شده است در شیوه نامه موجود در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری، فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت، توجه به هویت اسلامی، ایرانی و ظرفیت‌های هویتی شهر اصفهان در مؤلفه‌های دینی، ملی و انقلابی در نامگذاری معابر لحاظ شود.

کد خبر 539266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.