فراخوان شرکت در ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار از اعلام فراخوان دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برای شرکت در این جشنواره خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی فقیه اظهار کرد: ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: ویژگی این جشنواره آن است که سرآمدان تحصیلی به عنوان دستاوردهای طرح شاهد که حاصل همکاری بنیاد و پنج دستگاه آموزشی است به جامعه معرفی می‌شود.

مدیرکل آموزش بنیاد خاطرنشان کرد: فراخوان ثبت‌نام و اخذ مدارک و مستندات از واجدین شرایط آغاز شده است و دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه و برای ارائه مدارک و مستندات موفقیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی دوران تحصیل خود از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کنند.

فقیه با بیان اینکه این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پس از اتمام مهلت فراخوان، کمیته‌های علمی در سطح استان‌ها تشکیل و بر اساس دستورالعمل و شاخص‌های مصوب در دستگاه‌های آموزشی طرح شاهد نسبت به ارزیابی و معرفی منتخبین برای ارزیابی در مرحله کشوری اقدام خواهند کرد.

وی در خصوص واجدین شرایط شرکت در جشنواره نیز گفت: دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان می‌توانند از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کنند.

مدیرکل آموزش بنیاد تأکید کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور معرفی خواهند شد.

ششمین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، مدیرکل آموزش و مدیران‌کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی شامل وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه‌های علمیه با موضوع بررسی و نحوه برگزاری این رویداد تشکیل شد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در اسفند سال جاری برگزار می‌شود و برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور معرفی خواهند شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 539244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.