عصرانه خبری شهرهای ایران در دهم آذرماه

در این بسته خبری از عضویت دانش‌آموزان در مدرسه مجازی شهرداری گناباد تا وضعیت نامناسب مسکن مهر بجنورد و آغاز تخفیفات شهرداری بجنورد را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهرداری بجنورد ناتوان در ساماندهی وضعیت مسکن مهر خراسان شمالی

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد با انتقاد از انجام نشدن تعهدات دستگاه‌های دولتی در قبال گلستان شهر بجنورد به عنوان بزرگترین مجموعه مسکن مهر خراسان شمالی، گفت: شهرداری توان مالی برای رفع مشکلات شهروندان ساکن در این نقطه از شهر را ندارد.

عضویت ۳۰۰ دانش‌آموز در مدرسه مجازی شهرداری گناباد

حمید زارع حسینی، شهردار گناباد از آغاز به کار مدرسه مجازی شهرداری گناباد خبر داد و گفت: هدف اصلی ایجاد مدرسه مجازی شهرداری گناباد، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارتقا آگاهی‌های مورد نیاز زندگی شهری و فرهنگ شهروندی است و در حال حاضر ۳۰۰ دانش‌آموز از ۶۰ مدرسه گناباد در این مدرسه مجازی عضو هستند.

رژه ناوگان موتوری ستاد برف‌روبی شهرداری قدس

به منظور آمادگی برای بارش‌های زمستانی، رژه ناوگان موتوری ستاد برف‌روبی شهرداری قدس با حضور سرپرست فرمانداری، سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی، معاون خدمات شهری و رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قدس برگزار شد.

دفن بهداشتی زباله‌های شهر کاج

کرامت نیکخواه، سرپرست شهرداری شهر کاج با بیان اینکه محل دفن زباله حدود دو هزار متر با شهر فاصله دارد و زباله به صورت بهداشتی در آن دفن می‌شود، گفت: این محل حدود یک هزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد که پاسخگوی نیاز فعلی شهر است.

آسفالت محله ۲۴ هکتاری اسلامشهر

شهرداری اسلامشهر با هدف بهسازی معابر و بهبود وضعیت تردد شهروندان، عملیات روکش آسفالت در معابر سطح منطقه دو در حال انجام است که در این راستا روکش آسفالت کوچه یاس واقع در محله ۲۴ هکتاری شهرک قائمیه به متراژ ۴۰۰ متر مربع با مصرف ۶۰ تن آسفالت توسط معاونت فنی و عمرانی و واحد عمران منطقه دو به مرحله اجرا درآمد.

سرعت، دقت و سلیقه در اجرای پروژه‌های شهرداری بیرجند

مهدی بهترین، شهردار بیرجند با تاکید بر سرعت، دقت و سلیقه در اجرای پروژه‌های شهرداری، تاکید کرد: استفاده از المان و سازه‌های بومی دائمی متناسب با فرهنگ و اقلیم شهر بیرجند بسیار حائز اهمیت است.

شهرداری قزوین به دنبال ایده‌های سرمایه گذاری

اصغر اللهیاری، سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قزوین گفت: با اجرای طرح‌های سرمایه گذاری رفاه شهروندان تأمین می‌شود. قزوین با دارا بودن بقاع متبرکه مانند آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و بقعه چهار انبیا و امامزادگان (ع) و آثار باستانی و تاریخی به ثبت رسیده در فهرست آثار ملی و فعالیت مراکز مهم دانشگاهی مانند دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و حتی شهرک‌های صنعتی مانند شهرک صنعتی کاسپین و لیا؛ این کهن شهر باستانی و تاریخی را به یکی از شهرهای مهم و طراز اول در کشور تبدیل کرده است.

تجهیز اتوبوس‌های درون شهری گرگان به رمپ

محمدرضا سبطی، شهردار گرگان گفت: تمامی اتوبوس‌های جدیدالاحداث و بازسازی شده ناوگان حمل و نقل عمومی گرگان جهت تسهیل تردد معلولان شهر برای سوار و پیاده شدن، به رمپ مجهز شده است.

آغاز تخفیفات شهرداری بجنورد

محسن روشن ضمیر، معاون توسعه مدیریت منابع شهرداری بجنورد گفت: در راستای کمک به شهروندان و تحقق بودجه، دور جدیدی از تخفیف عوارض را آغازمی‌کنیم و در این دور از تخفیف، عوارض ساختمانی و قبوض نوسازی اعم از بدهی گذشته تاکنون مشروط به پرداخت نقد از ۳۰ درصد تخفیف تا ۳۰ دیماه برخوردار خواهند شد.

کد خبر 539208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.