تخفیفات ویژه شهرداری بندرعباس برای عوارض ساختمانی

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس هر سال طی مناسبت‌های مختلف تخفیفات ویژه‌ای برای پرداخت کنندگان عوارض در زمان تعیین شده در نظر می‌گیرد در این راستا طرح جدید شهرداری تا پایان آذرماه سال جاری لحاظ می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرعباس، مهدی نوبانی اظهار کرد: طرح ارائه تخفیف ویژه عوارض شهرداری بر اساس لایحه پیشنهادی شهرداری و مصوبه شورای شهر بندرعباس اجرایی شده است.

وی افزود: با موافقت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تخفیف ویژه‌ای برای متقاضیان، در راستای تشویق مؤدیان و بدهکاران بابت مراجعه و دریافت مفاصا حساب از شهرداری تا پایان آذرماه لحاظ شده است.

شهردار بندرعباس ادامه داد: همه از تأثیرات منفی کرونا در جهان، خصوصاً بر حوزه اقتصاد مطلع بوده و ارائه این تخفیف‌ها راهکاری برای کاهش فشار بر جامعه و تشویق مؤدیان برای پرداخت عوارض است.

نوبانی تصریح کرد: این تخفیفات در بخش پروانه ساختمانی، چک‌های سررسید نشده، حرف و مشاغل و همچنین پروانه ساختمانی در بافت فرسوده و مسکن مهر پیش‌بینی شده است.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: در طرح تصویب شده که اکنون به مرحله اجرا رسیده و تا پایان آذرماه نیز مهلت دارد، برای صدور پروانه ساختمانی ۱۵ درصد، وصول چک‌های سررسید نشده ۱۴ درصد و حرف و مشاغل ۱۵ درصد تخفیف پیش‌بینی شده است.

نوبانی گفت: شهرداری بندرعباس همواره تخفیفات و تسهیلات ویژه‌ای برای بافت‌های فرسوده در نظر گرفته که در طرح جاری نیز ۵۷/۵ درصد تخفیف صدور پروانه ساختمانی در این مناطق لحاظ شده است.

کد خبر 539151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.