بنیان مسابقات ایمیدرو را ذوب آهن گذاشت/ سازمان لیگ قوانین را سلیقه‌ای اجرا نکند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: انتظار داریم اگر قانونی به تصویب می‌رسد سلیقه‌ای اجرا نشود. همه تیم‌ها در فوتبال کشورمان باید بهره یکسانی ببرند و ما نیز در راستای کمک به ورزش کشور جزئی از فوتبال هستیم. پرسنل کارخانه ذوب‌آهن در شرایط سختی انجام وظیفه می‌کنند و دوست داریم آن‌ها را در کنار خود ببینیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی احسانی در حاشیه مسابقات دارت و دو صحرا نوردی ایمیدرو که امروز و فردا به میزبانی باشگاه و کارخانه ذوب آهن برگزار می‌شود اظهار کرد: مسابقات ایمیدرو نزدیک به ۱۲ سال است که در حال برگزاری است. متولی مسابقات در زمانی باشگاه ذوب آهن و بخش ورزش کارخانه ذوب آهن بوده است. در واقع زمانی عمده سهام‌دار ایمیدرو شرکت ذوب آهن بود اما چند سالی می‌شود بخشی از این سهام به وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی واگذار شده است. بنیان مسابقات ایمیدرو را ذوب آهن گذاشت و با هدف برگزاری مسابقاتی بین کارمندان و کارگران شرکت‌های ایمیدرو شکل گرفت. در واقع این مسابقات سالیانه انجام می‌شود و در ابتدای کار با رشته فوتسال برگزار گردید و باشگاه ذوب آهن میزبان همان مسابقات بود.

وی ادامه داد: در ادامه کار گروه مسابقات ایمیدرو شکل گرفت که شرکت‌های ذوب آهن، فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، مس ایران و گل گهر اعضا کار گروه هستند و سالانه سیاست گذاری آن از سوی مدیران این شرکت‌ها انجام می‌شود. خوشبختانه سال به سال روند برگزاری مسابقات توسعه پیدا کرده و در بخش بانوان نیز فعال شده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در کشور مسابقات ایمیدرو برگزار نشد. در این یک سال فرصت بروز رسانی مقررات و سیاست گذاری‌ها بود و امسال بر اساس بهتر شدن شرایط، کارخانه و باشگاه ذوب آهن میزبان مسابقات دارت و دو صحرا نوردی شد. حتی مسابقات شنا نیز به میزبانی فولاد مبارکه و در مجموعه باغ فردوس انجام می‌شود. به دلیل آنکه باشگاه ذوب آهن از نظر ساختار و امکانات غنی است سعی کردیم میزبان این مسابقات شویم و تلاش می‌کنیم سال به سال این میزبانی‌ها بهتر شود.

ایمیدرو شرکت سهامی ذوب آهن را به عنوان برند مسابقات می‌شناسد

وی در خصوص هدف از برگزاری مسابقات ایمیدرو تصریح کرد: هدف از برگزاری مسابقات قهرمانی افراد نیست بلکه هدف افزایش راندمان در حوزه کارگری است. این شرایط برگزاری باعث شور و نشاطی ویژه‌ای بین پرسنل ذوب آهن می‌شود. حتی این را باید اضافه کنم که ایمیدرو شرکت سهامی ذوب آهن را به عنوان برند مسابقات می‌شناسد. حتی دیده می‌شود که فدراسیون ورزش کارگری برای اعزام نفرات به مسابقات برون مرزی روی پرسنل شرکت ذوب آهن حساب ویژه‌ای باز کرده است.

احسانی در خصوص همکاری باشگاه ذوب آهن با هیئت و فدراسیون ورزش کارگری اظهار کرد: سعی کرده‌ایم ارتباط تنگاتنگی بین باشگاه ذوب آهن و فدراسیون ورزش کارگری و هیئت آن ایجاد کنیم. هیئت کارگری بین ۳۰ تا ۴۰ انجمن دارد و پرسنل ما از بین مسئولان انجمن‌ها هستند. من نیز چند سالی به عنوان رئیس انجمن دومیدانی هیئت کارگری انجام وظیفه کرده‌ام و فکر می‌کنم تعامل خوبی وجود دارد.

تیم فوتبال ذوب آهن جنگنده ظاهر شده است

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن و بازی روز گذشته با آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: دو سه فصل گذشته را خوب طی نکرده‌ایم. اما در حال حاضر با بازیکنانی که از لیگ یک و لیگ برتر جذب شده‌اند کار را پیش می‌بریم. می‌دانیم کیفیت آن‌ها با بازیکنان با تجربه و صاحب نام لیگ برتر متفاوت است اما زمان نیاز است تا سطح بازیکنان با لیگ برتر هم تراز شود. در کل از روند تیم راضی هستم و دغدغه‌ای در خصوص اتفاقات سال قبل نداریم. تیم ذوب آهن این هفته‌ها و همانطور که فوتبال دوستان دیده‌اند به این راحتی گل نمی‌خورد و جنگنده ظاهر شده است. به نظر می‌رسد کمی روی اشتباهات فردی مشکل داریم و گل دریافت می‌کنیم و قطعاً روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: روز گذشته نیز در بازی با آلومینیوم اراک خوب ظاهر شدیم. تیم حریف تنها تیمی بود که تا این هفته مسابقات به تیمی در شهر خود امتیاز نداده بود و جو سنگینی در این خصوص وجود داشت. فکر می‌کنم خوب کار کردیم و کاملاً اصولی در دفاع و حمله ظاهر شدیم. در نهایت می‌توانم بگویم بازی احساسی را شاهد نبودیم و این نوید بخش روزهای خوب برای ذوب آهن خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به حضور تماشاگران در لیگ برتر و عدالت برای همه تیم‌ها افزود: انتظار داریم اگر قانونی به تصویب می‌رسد سلیقه‌ای اجرا نشود. همه تیم‌ها در فوتبال کشورمان باید بهره یکسانی ببرند و ما نیز در راستای کمک به ورزش کشور جزئی از فوتبال هستیم. پرسنل کارخانه ذوب آهن در شرایط سختی انجام وظیفه می‌کنند و دوست داریم آن‌ها را در کنار خود ببینیم. انتظار می‌رود اگر تصمیماتی اتخاذ می‌شود یکسان و بین همه تیم‌ها لحاظ شود. در واقع باشگاه‌های پایتخت نشین هزینه می‌کنند ما هم این کار را انجام می‌دهیم. هیچ مشکلی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر نداریم و به محض آنکه پاسخ مثبت را از مراجع ذی‌صلاح بگیریم میزبان هواداران هستیم. امیدوارم به‌زودی شرایط این موضوع فراهم شود تا در کنار تیم‌هایمان هواداران ذوب آهن را نیز داشته باشیم.

کد خبر 539111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.