حذف ردیف‌های حمایتی از شهرداری‌ها در بودجه کشور بررسی می‌شود/ تحقق حداقلی‌ها هم بزرگ است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر حمایت‌های حداقلی که هر سال در لایحه بودجه پیش‌بینی می‌شود در این دوره نیز اجرا شود کار بزرگی است.

احمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حذف ردیف‌های حمایتی از شهرداری‌ها در بودجه سال ۱۴۰۱ کشور، اظهار کرد: بعد از تذکر چمران در خصوص حذف ردیف‌های حمایتی از شهرداری‌ها، معاون شهردار تهران از اعتراضی که زاکانی در جلسه هیأت وزیران به این ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه داشته است خبر داد.

وی با اشاره به وعده حمایت حداکثری دولت از شهرداری تهران برای حل چالش‌های شهر، افزود: در همان جلسه اعلام شده که این موضوع خلاف حمایت‌هایی است که گفته می‌شد و در این رابطه بحث و تبادل نظر نیز شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر اساس گزارشی که از هیأت دولت داده شد، شخص وزیر کشور هم موافق لایحه بودجه ۱۴۰۱ که توسط سازمان برنامه و بودجه تهیه شده نیست و قرار شد این لایحه در کمیته کارشناسی بررسی شود و حمایت‌هایی که قرار است در هیأت وزیران و دولت از شهر اتفاق بیفتد، در لایحه بودجه ۱۴۰۱ بیاید.

وی در پاسخ به این پرسش که حمایت‌های سال گذشته حمایت‌های حداقلی بوده است و انتظار می‌رفت حالا که دولت قصد حمایت حداکثری دارد سطح این حمایت‌ها ارتقا پیدا کند، گفت: اگر حمایت‌های حداقلی را هم برای شهرداری‌ها تأمین کنند و سر حرفشان باشند، باز هم کار بزرگی کردند چون که تاکنون آن حمایت‌های حداقلی هم تأمین نشده است.

کد خبر 539103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.