کشتارگاه دام داراب نیازمند تغییرات اساسی است

سرپرست شهرداری داراب فارس گفت: اگر چه اقدامات خوبی در زمینه تجهیز و بهینه‌‎سازی کشتارگاه دام داراب صورت گرفته، اما احتیاج به تغییرات اساسی دارد.

به گزارش ایمنا، مسعود ملک جمشیدی اظهار کرد: در بازدید کارشناسان دفتر فنی استانداری فارس از کشتارگاه دام، شرایط بررسی و راهکار افزایش کیفیت خدمات به شهروندان ارائه شد که امیدواریم بزودی شاهد تغییرات اساسی در این مکان باشیم.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در زمینه تجهیز و بهینه سازی کشتارگاه دام مانند طراحی و ساخت سپتیک های فاضلاب، ترمیم فضای داخلی کشتارگاه و خرید دستگاه تأمین آب ژاول و… در مدت اخیر صورت گرفته ولی شرایط آن به هیچ وجه قابل قبول و در شأن شهرستان نیست.

سرپرست شهرداری داراب گفت: با اجرای برنامه‌هایی چون تأمین آب کاملاً بهداشتی برای کشتار، نصب تله کشتار و انجام بازرسی و نظارت بیشتر بر نحوه انجام کشتار، امیداست بتوانیم حداقل‌های لازم را به صورت موقت اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های آتی حتماً مکانی جدید برای ساخت یک کشتارگاه کاملاً مکانیزه در نظر گرفته شود تا با مشارکت بخش خصوصی این طرح به انجام برسد، گفت: کشتارگاه دام داراب از سال‌ها پیش در مکانی کاملاً فرسوده و به دور از بسیاری امکانات در حال ارائه خدمت است که این محیط به طور مستقیم با سلامت مردم سروکار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 539088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.