دیدار مدیران با مردم در همه بخش‌های شهرداری مشهد الزامی شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: دوشنبه‌های ملاقات مردمی در شهرداری مشهد در همه سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق به عنوان یک برنامه ثابت الزامی شده است و مدیران از این طریق، بدون واسطه به مشکلات مردم رسیدگی خواهند کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید ناصر نعمتی امروز در جلسه شورای اداری روابط عمومی شهرداری مشهد با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکید شهردار بر این است که مدیران از نزدیک پای درد دل مردم و مشکلات آن‌ها بنشینند و فرآیندها را به نفع مردم متحول کنند.

وی افزود: این اقدام سبب می‌شود تا مردم هر هفته در روزهای دوشنبه با مراجعه به هر سازمان یا اداره مربوطه مشکلات شهری خود را مطرح و پاسخ سوالات خود را از مدیران دریافت کنند، همچنین زائران و مجاوران می‌توانند پیش از مراجعه حضوری ساعت ملاقات مردمی با مدیر آن مجموعه را از روابط عمومی‌ها سوال کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد تصریح کرد: علی‌رغم اینکه مدیران شهری در طول هفته، پاسخگوی مردم هستند و ارتباط با مردم محدود به ساعت و زمان خاصی نیست، اما این برنامه‌ریزی سبب شده تا یک روز مشخص به این امر اختصاص داده شود و مردم نیز بدانند برای ملاقات با مدیران چه زمانی می‌توانند مراجعه کنند.

کد خبر 539082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.