سامسونگ Galaxy S21 FE 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اخیرا رندهایی از گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های مهم آن را مشخص کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE 5G اوایل ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه شود، اخیراً رندهایی از آن نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول دارای صفحه نمایش ۶.۴۱ اینچی +AMOLED FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی هوشمند گواهی IP68 را دریافت کرده است؛ بنابراین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE که در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد؛ در حالی که نسخه دیگر آنکه دارای تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ است وارد بازارهای اروپا و هند خواهد شد. این محصول دارای هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE با استفاده از رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ اجرا می‌شود.

این محصول دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو هشت مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی نیز بهره می‌برد. البته محصول ذکر شده به فناوری شارژ بی سیم ۱۵ واتی و شارژ بی سیم معکوس نیز مجهز خواهد شد.

کد خبر 539057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.