تصویب طرح ساماندهی ورودی‌های شهر آمل در شورای ترافیک استان

شهردار آمل از تصویب طرح ساماندهی ورودی‌های این شهر در شورای ترافیک استان خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی داوودی در دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل که در مسجد موسی بن جعفر (ع) این شهر برگزار شد، با بیان اینکه برخی از مشکلات مطرح شده خارج از اختیارات شهرداری بوده و به ادارات دیگر مرتبط می‌شود که به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط انتقال خواهیم داد، اظهار کرد: شهرداری به عنوان سازمانی مردم نهاد همواره تلاش می‌کند تا زمینه شهری ایمن و بانشاط را برای شهروندان فراهم کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی به افزایش عوارض نوسازی و عمران شهری اشاره کرد و افزود: شهرداری در سال گذشته و سال جاری هیچ‌گونه افزایش ضریبی نداشته، اما اداره دارایی بر اساس دلایلی که منطقی نیز بوده ضریب را افزایش داده است.

شهردار آمل ادامه داد: افزایش ناگهانی قیمت منطقه‌ای از سوی اداره دارایی موجب افزایش جهشی مبلغ عوارض شده که در واقع شهرداری متضرر شده است زیرا مردم با افزایش قابل ملاحظه عوارض، آن را پرداخت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: ساماندهی ورودی آمل از سمت تهران و بابل از برنامه‌های قطعی این دوره از شورا است که در ماه گذشته مصوبه شورای ترافیک استان برای هر دو ورودی گرفته شد و طرح آنها نیز آماده است اما یکسری مشکلات اجرایی وجود دارد که پس از رفع آن‌ها ابتدا ورودی تهران و بعد بابل اجرا خواهد شد.

«حسن مجیدی کیا» رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این نشست با بیان اینکه همواره پیگیر پاسخگویی به مشکلات شهروندان هستیم، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر معتقدند که باید به طور مستقیم با مردم در ارتباط باشند و به همین دلیل شب‌های دوشنبه در مساجد محلات در خدمت مردم هستیم و روزهای سه شنبه هر هفته اعضای شورا، شهردار، معاونان شهردار و مدیران عامل سازمان‌ها دیدار مردمی برای گفت‌وگوی مستقیم و حل مشکلات دارند.

وی افزود: غالب تقاضاها، تقاضاهای خیلی سختی نیست، وظیفه ما است که در خدمت مردم باشیم و از همه شهروندان بخاطر برخی از نارسایی‌های موجود عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل ادامه داد: اعضای شورا و پرسنل شهرداری با تمام توان در خدمت شهروندان هستند، البته بعضی نارسایی‌ها از قبل مانده و یکسری معضلات هم در بحث فرهنگ عمومی، سبک زندگی و روش قانون‌پذیری وجود دارد که به رفتار اجتماعی باز می‌گردد.

کد خبر 539027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.