ورودی‌های شهر ساری ساماندهی می‌شود

شهردار ساری از ساماندهی ورودی‌های این شهر خبر داد و گفت: با توجه به میزبانی این شهر از رویداد مهم گردشگری کشورهای اکو، شهرداری ساری تلاش می‌کند با ساماندهی مبادی ورودی، مرکز استان را برای این میزبانی آماده کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد طالبی در جلسه ساماندهی مبادی ورودی‌های شهر ساری با رویکرد میزبانی از کشورهای عضو اکو در فرمانداری این شهر، اظهار کرد: ساری از جمله شهرهایی است که نقاط گردشگری زیادی را در خود جا داده است و با توجه به میزبانی این شهر از رویداد مهم گردشگری کشورهای اکو، شهرداری ساری تلاش می‌کند تا با ساماندهی مبادی ورودی، مرکز استان را برای این میزبانی آماده کند.

وی افزود: زیباسازی ورودی شهر همان اندازه اهمیت دارد که خیابان‌ها و معابر شهر مورد توجه است، بنابراین نیازمندی‌های محورهای ورودی از سمت شمال، جنوب، شرق و غرب مورد بررسی قرار گرفت و در حال حاضر روشنایی ضلع جنوبی محدوده شهر انجام و محدوده خارج از آن به راهداری واگذار شد و مابقی ورودی‌ها در دست اقدام است.

شهردار ساری ضمن قدردانی از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر ساری گفت: تلاش می‌کنیم تا شهر تاریخی ساری را با تمام ظرفیت‌های موجود به کشورهای اکو و حتی فراتر از آن معرفی کنیم.

«پرویز شعبانی» رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز در این جلسه با بیان اینکه رویداد ۲۰۲۲ فرصت مهم برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و تاریخی شهر ساری در سطح بین‌المللی است، گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری تلاش می‌کنند تا در رسیدن به اهداف موردنظر ضعف‌ها را مرتفع و نقاط قوت را تقویت کنند.

وی افزود: برای میزبانی شایسته این رویداد، از تمام ظرفیت‌ها برای آماده شدن این رویداد مهم بهره‌گیری خواهیم کرد.

کد خبر 539019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.