بازگشت سه دستگاه اتوبوس متوقف شده به چرخه حمل و نقل شاهین شهر

سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: در راستای صرفه جویی در هزینه‌های سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری و جابجایی بیشتر و مطلوب‌تر شهروندان ارجمند، سه دستگاه اتوبوس متوقف شده با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری به چرخه حمل و نقل شهر بازگشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهین شهر، کیانوش کیانی اظهار کرد: با توجه به اینکه همه تلاشمان، خدمت هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان ارجمند شاهین شهری است که شایسته بهترین‌ها می‌باشند، اعتبارات ۱۶ دستگاه اتوبوس برای بازسازی کامل تأمین که انشا الله تا پایان سال جاری به چرخه حمل و نقل اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال تأمین اعتبار برای بازسازی کامل ۲۴ دستگاه اتوبوس دیگر هستیم از تلاش‌ها و خدمات کارکنان و اتوبوس‌رانان سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر قدردانی و خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، ۵۴ دستگاه اتوبوس در ناوگان به شهروندان عزیز خدمات رسانی می‌کنند.

بهرام عمویی، رئیس شورای اسلامی شاهین شهر نیز در این آئین با بیان اینکه شهرداری شاهین شهر به عنوان بزرگترین دستگاه خدمات رسان در شهر مطرح است، تصریح کرد: در این راستا سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر یکی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات مستقیم به شهروندان فهیم شهر است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های سرپرست شهرداری شاهین شهر، اعضای هیأت مدیره و نیروهای سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شاهین شهر برای نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری، اضافه کرد: از آنان درخواست می‌کنم برای خدمت بیش از پیش به شهروندان گرامی همت مضاعف داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در خدمت گزاری به شهروندان ارجمند از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 538994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.