مالت میزبان اولین مسیر پیاده روی خورشیدی

تفرجگاه جدید بین مدینا، رباط و مطرفه شامل اولین مسیرهای پیاده روی خورشیدی مالت می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مالت تکمیل تعمیرات اساسی جاده بین سه منطقه مدینا، رباط و مطرفا و ساخت تفرجگاه جدید خود را مشرف به دره Gheriexem اعلام کرده است که مسیر پیاده‌روی امن‌تری را برای این شهروندان این مناطق فراهم می‌آورد.

این پروژه ۴ میلیون یورویی به شکایات چندین دهه ساکنان محلی در مورد فرونشست تدریجی جاده Gheriexem خاتمه خواهد داد که خطری واقعی برای خانه‌های ساکنان به همراه داشته است. پیش از اعمال این پروژه، این جاده فاقد زیرساخت برای عابران پیاده بود و اثرات فرونشست نیز در آن قابل مشاهده بود.

مشکلات این جاده باعث شد تا بازسازی در جولای ۲۰۲۰ آغاز شود. قبل از برنامه‌ریزی پروژه، بررسی‌های ژئوتکنیکی، وجود لایه‌های سنگ و خاک رس ضعیف و شکسته را در زیر جاده قدیمی تأیید کرد. با توجه به این موضوع، جاده جدید و تفرجگاه بر روی ۳۷۰ پایه بتن مسلح شده با الیاف فولادی بنا شد که در سه تا پنج طبقه در زمین تعبیه شده بود.

مالت میزبان اولین مسیر پیاده روی خورشیدی

طراحی ساختار جدید جاده در آخرین لحظه اصلاح شد تا تعدادی از بقایای باستان شناسی کشف شده در طول کار حفظ و برای اکتشافات بعدی در دسترس قرار گرفته شود. در طراحی جدید، یک تونل زیرزمینی برای کابل‌های برق فشار قوی جدید ساخته شد که تأمین برق منطقه را بهبود می‌بخشد.

کانال‌های کابلی جدید نیز برای اتصال بهتر اینترنت و سایر خدمات مخابراتی در این منطقه نصب شد. تجهیزات زهکشی و فاضلاب نو، حوضه آبریز و خطوط لوله آب آشامیدنی نیز در این منطقه ساخته شد.

این جاده اکنون فضای مناسبی را برای پارکینگ و ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی ایجاد می‌کند؛ علاوه بر این، تفرجگاه سنگ‌فرش شده دارای اولین مسیرهای پیاده‌روی خورشیدی مالت، ردیفی از ۴۰ درخت جدید، نورپردازی تزئینی و مبلمان شهری است.

تعبیه پنل‌های خورشیدی در این مسیر می‌تواند نقش قابل توجهی را در کاهش مصرف انرژی و همچنین ترویج استفاده از انرژی‌های پاک داشته باشد.

مالت میزبان اولین مسیر پیاده روی خورشیدی

کد خبر 538992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.