فولادخوزستان ۰ _ تراکتور ۰/ تقسیم امتیازات در فولاد آرنا

تیم فوتبال تراکتور در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف فولاد رفت که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال سه شنبه _۹ آذرماه_ از ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف فولاد خوزستان رفت که این بازی با نتیجه صفر بر صفر تمام شد.
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور تبریز
ورزشگاه: فولاد آرنا
داوران: یاسر همرنگ، رحیم حاجیلو، احد سلطانی و ایمان کهیش.
ترکیب تیم فوتبال فولاد: احسان مرادیان، وحید حیدریه، صالح حردانی، کولیبالی، سینا شاه عباسی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، ساسان انصاری، محمد عباسی، محمد قاسمی‌نژاد، لوسیانو پریرا.
سرمربی: جواد نکونام
ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، عبدالله حسینی، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، بهزاد سلامی، اکبر ایمانی، سعید واسعی، علی فتحی، رضا دهقانی
سرمربی: سولدو
کارت زرد:
فولاد: محمد آبشک (دقیقه ۵۷)
تراکتور: علی فتحی (دقیقه ۷۳)
کارت قرمز:
گل‌ها:
شرح بازی:
تراکتور پیمان بابایی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد، بازی تا دقیقه ۱۰ میانه‌های است و دوتیم نتوانستند خطر ساز شوند. فولاد توپ و زمین را در اختیار گرفته، حمله می‌کنند ولی خطرساز نیست. بازی به دقیقه ۲۵ رسید ولی شاهد موقعیت جدی نیستیم، تراکتوری‌ها می‌دانند نباید به پریرا موقعیت دهند زیرا بازیکن گلزنی است که نمی‌گذارند توپ به این بازیکن برسد. در ثانیه‌های پایانی فولاد صاحب موقعیت گلزنی داشت که مدافع تراکتور از روی خط توپ را بیرون کشید و نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.
تراکتور در نیمه دوم فشار بیشتری ایجاد می‌کند، از دقیقه ۵۹ فولاد هم بازی نیمه اول خود را ادامه می‌دهد. دوتیم به دنبال گرفتن مالیکت توپ از یکدیگر هستند و تا دقیقه ۷۷ بازی دون گل پیش می‌رود. در دقیقه ۸۳ به دلیل مصدومیت اخباری دیگر دروازه‌بان تراکتور سالاری جای اورا در دروازه گرفت. بازیکن تراکتور روی زمین افتاده بود که بازیکنان فولاد توپ را به بیرون نزدند و تراکتوری‌ها توپ را گرفتند و به بیرون زدند که درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد. به علت توقف زیادی که در نیمه دوم وجود داشت، هشت دقیقه وقت اضافه اعلام شد که در نهایت بازی با نتیجه صفر بر صفر تمام شد.
دقایق حساس:
دقیقه ۳: بازیکن فولاد توپی برای عباسی فرستاد که این بازیکن در موقعیت خوبی قرار داشت ولی نتوانست توپ را کنترل کند.
دقیقه ۲۸: عباس زاده می‌خواست توپ را دور کند که با برخورد به بازیکن فولاد میانه‌های زمین برگشت داده شد و پریرا توپ را گرفت و با جا گذاشتن چند بازیکن می‌رفت که گل فولاد را به ثمر برساند ولی تکل به موقع مدافع تراکتور مانع از شوت زنی پریرا شد.
دقیقه ۴۶: عباسی توپی روی دروازه تراکتور فرستاد که ضربه سر ساسان انصاری به گل تبدیل نشد.
دقیقه ۵۴: ضربه سر اکبر ایمانی را دروازه‌بان فولاد به بیرون فرستاد.
دقیقه ۷۸: ساسان انصاری در محوطه جریمه تراکتور پاسی برای کولیبالی داد که این بازیکن تکل زد، نتوانست دروازه را باز کند و باعث آسیب دیدگی محمدرضا اخباری شد.
دقیقه ۹۲: توپی پشت سر مدافعین تراکتور برای صالح حردانی فرستاده شد که این بازیکن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار می‌داد اما کنترل توپ این بازیکن خوب نبود.
دقیقه ۹۹: ضربه سر حسینی با اختلاف کم از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

کد خبر 538959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.