مسئولان به تمام شدن اعتراضات کمک کنند/مساوی عادلانه بود

سرمربی ذوب آهن گفت: اگر بخواهم صادقانه بگویم این است که بازی زیبایی نبود. مسابقه‌ای فیزیکی را شاهد بودیم و مساوی عادلانه بود. هر دو تیم موقعیت‌های کمی داشتند. در نیمه دوم سعی کردیم از فضاهای پشت مدافعان کناری آلومینیوم استفاده کنیم. یکی دو موقعیت نصیبمان شد که استفاده نکردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پس از تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار کرد: اگر بخواهم صادقانه بگویم این است که بازی زیبایی نبود. مسابقه‌ای فیزیکی را شاهد بودیم و مساوی عادلانه بود. هر دو تیم موقعیت‌های کمی داشتند. در نیمه دوم سعی کردیم از فضاهای پشت مدافعان کناری آلومینیوم استفاده کنیم. یکی دو موقعیت نصیبمان شد که استفاده نکردیم. در این گرفتن تصمیم آخر خوب عمل نکردیم. تیم حریف نیز در اواخر بازی طبیعی بود که می‌خواهد به گل برسد اما آنها روی به بازی مستقیم آوردند و احساسی بازی کردند.

وی ادامه داد: روی این تاکتیک نیز خوب عمل کردیم و توپ‌های سوم را از حریف گرفتیم. مقداری در بخش انتقال توپ از دفاع به حمله هافبک‌هایمان ضعیف عمل کردند که باید بیشتر کار کنیم. به هر حال به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. یکی دو مورد کمک داور اول که سمت ما بود در گرفتن آفساید اشتباه داشت. یکی از آن موارد را که مطمئن هستم. در واقع موقعیت بسیار خوبی از کناره‌ها برایمان ایجاد شد که داور پرچم زد. چون این صحنه خیلی واضح بود از او گله مند هستم اما داور اصلی آقای مهدوی روز خوبی را پشت سر گذاشت.

سرمربی ذوب آهن در خصوص تیم حریف تصریح کرد: واقعاً تیم آلومینیوم کامل است و می‌تواند یقه تیم‌های بزرگ را به خاطر داشتن ابزار مناسب بگیرد. ولی امروز موقعیت آن‌چنانی از این تیم ندیدم. گلر ما نجات دروازه خاصی نداشت و مدافعان ما هوشمند عمل کردند. اواخر بازی کمی شلوغ شد و دو سه توپ نصفه و نیمه آمد که بازیکنان ما اجازه ندادند ضربه بزنند. آلومینیوم امسال شرایط خوبی خواهد داشت و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اعتراض بیش از حد نیمکت‌ها به تصمیمات داور و راه حل آن گفت: جواب آن سه کلمه است. سیستم کمک داور ویدئویی باید وارد فوتبال شود. اگر این سیستم بیاید من مربی هیچ اعتراضی نخواهم کرد. همه چیز مشخص است. از مسئولین عاجزانه درخواست دارم یک بار برای همیشه این اعتراضات را تمام کنند. حرف از VAR نیست بلکه برخوردها با اعتراضات به قضاوت‌ها باید قاطعانه تر باشد. واقعاً نباید از نام‌ها بترسند. در کشور ما وقتی جرایم رانندگی کم بود همه بد رانندگی می‌کردند. وقتی جرایم زیاد شد دیگر کسی جرأت نکرد بد رانندگی کند. با هرکسی که می‌خواهد این‌طور کنار زمین پوئن بگیرد برخورد شدید کنید. جرایم به گونه‌ای است که بازدارنده نیست.

تارتار در خصوص اتفاقات ابتدای بازی روز گذشته پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: با این اتفاقات به صد سال پیش بازگشتیم. نام آن را باید گرو کشی گذاشت. به احترام مردم و هوادار و همینطور آبروی کشور باید این موارد را شاهد نباشیم. باید به مرحله‌ای برسیم که شخصیت همه افراد را در نظر بگیریم. شأن و شخصیت کشورمان را بالا ببریم نه آنکه در برابر کشورهای حاشیه خلیج فارس این گونه رفتار کنیم.

وی با اشاره به هدف گذاری باشگاه ذوب آهن افزود: بودجه ما بسیار معمولی است. می‌توانم با قاطعیت بگویم جز ۵-۶ تیم پایین این موضوع هستیم. اما باشگاه نظم مالی خوبی دارد. قولی را به باشگاه ذوب آهن نداده‌ام اما انتظار زیادی از همکارانم و بازیکنانم دارم. نباید در جدول پایین بیاییم. باید جایگاه مناسبی را داشته باشیم. هر چند جایگاه ذوب آهن در چند سال گذشته خوب نبوده اما باید صبور باشیم و کم کم شخصیت خوب گذشته ذوب آهن را برگردانیم.

کد خبر 538949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.