حرکت شهرداری اهواز به سمت درآمدهای پایدار

شهردار اهواز در جلسه شورای عالی سیاستگذاری و برنامه ریزی بودجه گفت: شهرداری اهواز حرکت به سمت کسب درآمدهای پایدار داشته باشد.

به گزارش ایمنا، رضا امینی ظهر امروز در جلسه شورای عالی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی بودجه اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی ما، حرکت به سمت کسب درآمدهای پایدار است که همه مناطق و سازمان‌ها باید به عنوان یک اصل به آن توجه کنند.

وی افزود: بر اساس مکاتباتی که با معاونین محترم و شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها داشتیم، رئوس برنامه از حیث درآمدی و منابعی که می‌تواند در سال آینده با تحقق آن به رشد و توسعه شهر کمک شایانی کند، بررسی شد.

شهردار اهواز در ادامه با اشاره به استفاده قانونی از ظرفیت‌های سازمان‌های شهرداری به عنوان بازوهای اجرایی گفت: حرکت به سمت استقلال مالی، مشارکت بخش خصوصی (کسب در درصد مهمی از درآمدها از طریق ظرفیت زمین و پروانه)، روابط بین سازمان‌ها و مناطق توسط شهرداری مرکز، سازمان‌ها با معاونین در قالب نظارت هیئت مدیره ها و شوراهای سازمان برای تصویب اصلاح متمم و تفریق بودجه سازمان‌ها به عنوان یک التزام جدی باید در نظر گرفته شود تا بتوانیم بدون اشکال و با استفاده از موازین قانونی از این ظرفیت‌ها کمک بگیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آنچه که در سال آینده باید محقق شود این است که روش‌ها و دیدگاه‌های جدید و کاملاً متفاوت لازم است و باید رویکرد فعال نسبت به رویکرد انفعالی در حوزه درآمد داشته باشیم و در تعریف پروژه‌ها و هزینه‌ها به نحوی عمل کنیم که اولویت بندی از طریق کار کارشناسی و اشکالات بزرگ و متعددی که در شهر اهواز وجود دارد به نحوی در این برنامه‌ریزی قرار گیرد تا با کمک سایر دستگاه‌ها اجرایی در شهر اهواز مشکلات موجود را به حداقل ممکن برسانیم و زمینه زیست پذیری بیشتر و با کیفیت مطلوب را برای شهروندان اهوازی به ارمغان بیاوریم.

کد خبر 538948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.