کاهش ۲.۲۳ درصدی قیمت بیت کوین

همچنان الگوی روند صعودی پابرجاست در صورتی که سطح حمایت داینامیک کف شکسته شود احتمال تغییر روند وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بیت‌کوین ۵۶ هزار و ۱۰۷ دلار

·:ETHرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین اتریوم چهار هزار و ۳۶۹ دلار

· BNBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بایننس‌کوین ۶۰۶ دلار و ۱۹ سنت

· ADAرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین کاردانو یک دلار و ۵۵ سنت

· DOGEرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین دوج‌کوین ۲۱ سنت

· XRPرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین ریپل ۹۷ سنت

· DOTرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین پولکادات ۳۵ دلار و ۶۷ سنت

· SOLرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین سولنا ۲۰۰ دلار و ۸۲ سنت

· SHIBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۴۷ دلار

· Avalancheکاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین: اوالانچ ۱۱۱ دلار و ۷۹ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین، یو اس دی کوین(Usd coin)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین و بایننس یواس‌دی (Binance usd)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

کاهش ۲.۲۳ درصدی قیمت بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین

کاهش ۲.۲۳ درصدی قیمت بیت کوین

همچنان الگوی روند صعودی پابرجاست در صورتی که سطح حمایت داینامیک کف شکسته شود احتمال تغییر روند وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۴۰ واحد

به طور کلی بازه عددی نمودار زیر بین ۰ تا ۱۰۰ بوده و پنج وضعیت دارد که به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

کاهش ۲.۲۳ درصدی قیمت بیت کوین

· (Extreme Fear) این عبارت مربوط به بازه‌ی ۰ تا ۲۵ بوده و نشان دهنده‌ی وجود ترس شدید در بازار است. بعضی از تحلیلگران تکنیکال این موقعیت را مناسب برای ورود به بازار می‌دانند.

· (Fear)این عبارت نیز زمانی نشان داده می‌شود که عدد نمودار بین بازه‌ی ۲۵ تا ۵۰ بوده و بیانگر وجود ترس در بین سرمایه گذاران است.

· (Neutral) این عبارت متناظر عدد ۵۰ در نمودار می‌باشد و نشان دهنده‌ی برابر بودن میزان ترس و طمع در بازار است

· (Greed) زمانی که نمودار اعداد بین ۵۰ تا ۷۵ را نشان دهند، شاهد این عبارت خواهیم بود و به معنی طمع سرمایه گذاران برای سود بیشتر می‌باشد.

· (Extreme Greed) این آخرین وضعیت نمودار و مربوط به بازه‌ی ۷۵ تا ۱۰۰ می‌باشد که نشان دهنده‌ی طمع شدید کاربران است. تحلیلگران تکنیکال در مورد ورود به بازار در این مقطع هشدار می‌دهند زیرا بخاطر طمع کاربران و هجوم آن‌ها به بازار قیمت‌ها بیش از حد بالا رفته و هر لحظه امکان ریزش وجود دارد.

اخبار مهم

رشد روزافزون بازی‌های رمزارزی و کسب درآمد از آن‌ها

بخش بازی در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) ۱۷۵ میلیارد دلار درآمد ایجاد کرده است. برخی از بازیکنان در بازی‌های رمزنگاری مانند Axie Infinity تا دو هزار دلار در ساعت درآمد دارند. برخلاف قبل که استودیوهای بازی از همه اینها سود می‌بردند.

محبوبیت و مقبولیت آن‌ها باعث افزایش ارزش رمزارزهای آن‌ها شده است. توکن سندباکس در یک ماه بیش از ۸۰۰ درصد افزایش یافت و توجه وال استریت و سایر سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. طبق تحقیقات اخیر، بازی، به ویژه مدل P2E، تا سال آینده بیش از ۲۰ درصد رشد خواهد کرد و بلاکچین و کریپتو را به فناوری برتر و ارز درون بازی تبدیل خواهد کرد. ما فهرستی از برترین و پویاترین پروژه‌های بازی بلاکچین را گردآوری کرده‌ایم که باید آن‌ها را تحت نظر داشته باشید!

جد استار (JED)

JEDSTAR در سه ماه گذشته حدود ۱۰۰ هزار درصد رشد کرده است و آن را در رده تایتان های صنعت بازی‌های بلاکچین قرار می‌دهد. ارزش بازار آن ۳۰ میلیون دلار است. DECO) )اکوسیستم غیرمتمرکز از $JED به عنوان یک توکن دیفای استفاده می‌کند، در حالی که $KRED یک توکن GameFi است.

این تیم با دیگر شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی یک قرارداد همکاری ایجاد کرده است تا رمزارز خود را به عنوان خدماتی به آن‌ها ارائه دهد. این تیم با تلاش‌های بلندپروازانه قصد دارد کسب و کارهای بزرگ را از طریق ائتلاف‌های استراتژیک بلاکچین و غیر بلاکچین در اختیار بگیرد.

دسنترالند (MANA)

این رمزارز از بلاکچین اتریوم استفاده می‌کند. مشابه بازی Second Life، مردم تشویق می‌شوند تا چیزهای سه بعدی درون بازی بسازند و به فروش برسانند.

برای فروش زمین (زمین مجازی) نیاز به مانا (ارز دسنترالند) است. چیزهای سه بعدی نیز ممکن است به این ترتیب مبادله یا با یکدیگر تعویض شوند. این شروع خوبی برای بازی‌های کریپتویی است. Atari و Decentral Games دو شریک بالقوه برای کازینو داخلی دسنترالند هستند.

گالا گیمز (GALA)

هدف GALA ایجاد “بازی‌های بلاکچینی است که واقعاً می‌خواهید بازی کنید.” این پلتفرم به بازیکنان کنترل بیشتری بر روی پلتفرم‌های بازی خود می‌دهد. گالا در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) توسط یکی از بنیانگذاران Zynga، اریک شیرمایر، که همچنین بازی‌های جنگی Mafia و Farmville را ایجاد کرده بود، ساخته شده است.

بیش از ۱.۳ میلیون نفر ثبت نام کرده‌اند. علاوه بر این، دارندگان توکن های (NFT) ممکن است روی گیم پلی بازی تأثیر بگذارند و به بازی‌های جدید رأی دهند. توکن‌های GALA ممکن است در NFT و سایر آیتم‌های درون بازی استفاده شوند. بازی با رمزارزها آینده بازی است. برای کسانی که می‌خواهند در حین انجام بازی‌های هیجان انگیز پول در بیاورند، بازی‌های امروزی قدیمی به نظر می‌رسند. امروزه همه چیز در مورد مالکیت و پاداش است.

سه کوین متاورس برتر برای زیر نظر گرفتن در سال ۲۰۲۲

با نزدیک شدن سال ۲۰۲۱ به پایان خود، ما همچنان شاهد تبلیغات زیادی پیرامون کوین‌های متاورس هستیم. سال ۲۰۲۲ سالی عالی برای کوین‌های متاورس است و در این مقاله به ۳ پروژه برتر برای زیر نظر گرفتن در سال ۲۰۲۲ می‌پردازیم.

۱. دیسنترالند ((MANA

اگر در محیط Metaverse تازه کار هستید، به احتمال زیاد اولین پروژه‌ای که در مورد آن خواهید شنید Decentraland است. این یکی از قدیمیترین ارزهای دیجیتال متاورس است و توسعه‌یافته‌ترین محصول را دارد.

هر کسی می‌تواند از Decentraland دیدن کند و دنیای مجازی را تجربه کند. MANA توکن بومی Decentraland است که به عنوان ارز روی پلتفرم عمل می‌کند.

MANA از اواخر اکتبر در یک مسیر صعودی قرار گرفته است و نشانه‌ای از توقف را نشان نمی‌دهد. می‌توانید MANA را در اکثر صرافی‌های بزرگ مانند Binance، Coinbase Exchange، KuCoin، Crypto.com و غیره خریداری کنید.

۲. سندباکس (SAND)

Sandbox یکی دیگر از پروژه‌های عالی برای زیر نظر گرفتن در سال ۲۰۲۲ است، زیرا تا حد زیادی پیش افتاده‌ترین توکن Metaverse در بازار است. با انتشار نسخه آلفا که امروز عرضه می‌شود، اگر می‌خواهید در مراحل اولیه یک پروژه شرکت کنید، Sandbox یک انتخاب عالی است.

Sandbox به طور استثنایی شبیه به Decentraland است، اما جهان SAND به دنبال بازی سازی بیشتر است. برخی از افراد Sandbox را نسخه فورتنایت دیسنترالند می‌نامند.

از اواخر اکتبر، زمانی که محیط Metaverse کریپتو شاهد افزایش شدید قیمت بود، SAND نیز در یک مسیر صعودی قرار داشت. شما می‌توانید SAND را در اکثر صرافی‌های بزرگ مانند Binance، KuCoin، Huobi Global، Crypto.com و غیره خریداری کنید.

۳. ایلوویوم

Illuvium یکی از بهترین بازی‌های Metaverse است که در بازار طراحی شده است. اخیراً از آستانه ارزش گذاری ۱ میلیارد دلاری فراتر رفته و انتخاب عالی برای سال ۲۰۲۲ است.

Illuvium یک متاورس با مضمون فضایی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا موجوداتی شبیه خدایان به نام Illuvials را شکار کنند. سپس بازیکنان می‌توانند تیم خود را جمع کنند و با دیگران بجنگند تا جوایز و پاداش‌ها را دریافت کنند.

ILV در حال حاضر با قیمت ۱۶۹۲ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار جهانی آن ۱.۰۷ میلیارد دلار است. شما می‌توانید ILV را در اکثر صرافی‌های بزرگ مانند Binance، KuCoin، Gate.io و غیره خریداری کنید.

رشد ۶۷ درصدی رمزارز BAT در ۲۴ ساعت گذشته

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت Basic Attention Token (BAT) بیش از ۶۷ درصد در بازار رمزارزها رشد کرده است. حرکت صعودی فعلی BAT بر اساس عملکرد قیمت و عملکرد پیشگامانه آن است.

امروز بازار کریپتو کندل های قرمز زیادی را نشان می‌دهد، اما BAT به تازگی کندل های سبز رنگ جدیدی را منعکس می‌کند، مثل اینکه اهمیتی نمی‌دهد که دیگر رمزارزها چگونه برای سبز شدن تلاش می‌کنند. این یک عملکرد برجسته و یک اقدام گاوی است که کریپتو در حال حاضر در حال تنظیم آن است.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که BAT برای ثبت بالاترین رکورد تاریخی جدید آماده شده است، حتی با وجود اینکه رمزارزهای اصلی در بازار قرمز می‌باشند. نه تنها امروز، بلکه هفته گذشته نیز قیمت BAT پس از بازگشت از اصلاح، بیش از ۱۵۰ درصد افزایش یافته است. Rekt Capital پست BAT را در توئیتر به اشتراک گذاشت.

با توجه به این پست، رمزارز BAT که کارکرد آن برپایه ی توجه می‌باشد هنوز این قدرت را دارد که یک روند صعودی بزرگ جدیدی را آغاز کند و قیمت خود را به اوج جدیدی برساند. در عین حال، BAT برای تغییر تصاعدی قیمت نیاز به خرید معامله گران فعال‌تر دارد.

BAT با قیمت مناسب ۱.۶۸ دلار با حجم بازار بیش از دو میلیارد دلار معامله می‌شود. ارزش بازار آن نیز در CoinMarketCap به مبلغ ۲,۵۰۸,۹۱۳,۸۷۲ دلار است.

رمزارز (BAT) یک سیستم جدید مبتنی بر بلاکچین برای صنعت تبلیغات دیجیتال است. BAT یک توکن ERC-20 است که تحت شبکه اتریوم عمل می‌کند و زمان و توجه مصرف کنندگان رسانه را در وب سایت‌ها ردیابی و نظارت می‌کند.

مجریان قانون در بریتانیا قرارداد Giphy با متا را مسدود می‌کنند

(رویترز) – فایننشال تایمز روز دوشنبه گزارش داد که انتظار می‌رود تنظیم کننده رقابت بریتانیا در روزهای آینده از خرید پلتفرم GIF آنلاین Giphy توسط شرکت متا (NASDAQ:FB) جلوگیری کند. در این گزارش به نقل از افراد نزدیک به این موضوع، آمده است، اولین بار می‌باشد که سازمان رقابت از یک معامله شرکت‌های بزرگ در راستای تکنولوژی جلوگیری می‌کند.

Meta پلتفرم و تنظیم کننده‌های بریتانیا به درخواست‌هایی که توسط رویترز در خارج از ساعات کاری ارسال شده بود، پاسخ ندادند. مجریان قانون در بریتانیا در ماه اکتبر (مهرماه)، غول رسانه‌های اجتماعی ایالات متحده، فیس بوک را که اکنون متا نامیده می‌شود، به میزان ۵۰.۵ میلیون پوند (۶۷.۳۵ میلیون دلار) به دلیل نقض دستوری که در جریان تحقیقات در مورد خرید پلتفرم GIF یا همان شرکت Giphy، اعمال شده بود، جریمه کرده بود. فیسبوک در ماه می سال گذشته (اردیبهشت 1399) Giphy را خریداری کرده است، وب‌سایتی برای ساخت و اشتراک‌گذاری تصاویر متحرک یا GIF تا آن را با اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس خود، اینستاگرام ادغام کند. Axios ارزش این معامله را ۴۰۰ میلیون دلار تعیین کرد.

نقشه بازار رمز ارزها

کاهش ۲.۲۳ درصدی قیمت بیت کوین

کد خبر 538929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.