عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم آذرماه

در این بسته خبری از انتشار آمارنامه شهر سنندج تا ایمن‌سازی مسیرهای دوچرخه قزوین و کاشت نخل در بولوار ساحلی خرمشهر را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

کاشت نخل ثمرده در بلوار ساحلی خرمشهر

شهرداری خرمشهر مبادرت به کاشت نخل‌های ثمر ده در بلوار ساحلی شهید بایندر کرد. پیش تر نیز شهردار خرمشهر به ضرورت کاشت نخل‌های ثمر ده در بوستان‌ها و فضاهای سبز سطح شهر تاکید کرده بود.

فعالیت ۶ شرکت مجاز سرویس مدارس در بندرانزلی

حسین بیک زاده، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی گفت: شش شرکت سرویس مدارس دارای مجوز با ۶۳۰ دستگاه خودرو در این شهر فعالیت می‌کنند.

اجرای ۳۰ طرح بازآفرینی در اردبیل

شهرام باباخانی، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حوزه بازآفرینی ۳۰ طرح در محلات مختلف شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد و خلخال در حال اجرا است.

ساماندهی مسکن مهر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند گفت: به منظور توسعه فضای سبز شهری و بهبود اوضاع فیزیکی شهرک مسکن مهر، احداث بوستان محلی و جانمایی اماکن رفاهی و خدماتی برای اهالی شهرک در دستور کار واحد فنی و عمران قرار گرفته است.

انتشار آمارنامه سال ۹۹ شهر سنندج

کتایون خراسان زاد، مدیر برنامه و بودجه شهرداری سنندج از چاپ و انتشار کتاب آمارنامه سال ۹۹ شهر سنندج خبر داد و اعلام کرد: محتوای این کتاب در ۱۶ فصل شامل آمار و اطلاعات در خصوص سرزمین، آب و هوا، جمعیت، مدیریت شهری، نیروی انسانی، کشاورزی، جنگلداری و شیلات، صنعت و معدن، نفت و گاز، آب و برق، مسکن و ساختمان، بازرگانی و هتلداری، حمل و نقل و انبار داری و ارتباطات، بهزیستی و تأمین اجتماعی، امور قضائی، آموزش، بهداشت و درمان، فرهنگ و کتابخانه است.

تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمران شهری دو گنبدان

سید مصیب موسوی، سرپرست شهرداری دو گنبدان گفت: سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۴۰ طرح نیمه تمام و در دست اجرای حوزه عمران شهری نیاز داریم.

آماده‌سازی بازارچه چمران بروجرد

رسول عالم، مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری بروجرد گفت: بازارچه چمران بروجرد بعد از اتمام مراحل آماده‌سازی و تجهیز تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شود.‌

آماده‌باش پرسنل شهرداری ملایر

مجید فرجی، شهردار ملایر در خصوص مرحله پیش از بارش‌ها تصریح کرد: لایروبی کانال‌ها، انهار و مسیل‌ها انجام شده تا امکان انتقال آب‌های سطحی صورت پذیرد و از آب‌گرفتگی جلوگیری شود؛ که البته پایش انهار و کانال‌ها در تمام طول سال توسط یک تیم مجرب انجام می‌گیرد.

ایمن سازی مسیرهای دوچرخه قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در ادامه ایمن سازی مسیرهای دوچرخه سطح شهر که جز پروژه‌های اولویت دار مجموعه مدیریت شهری به شمار می‌رود، ایمن سازی مسیر دوچرخه بوعلی در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت.

کد خبر 538906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.